Mobila de bucatarie

Am ramas restant de la santieru’ lu’ peste prajit cu mobila de bucatarie cea noua, ca deh, casa noua si mobila veche e cam de porc; pe aialalta parte, cum banii nu se fac de la sine (desi au aceasta calitate cand e vorba de a fi cheltuiti) a trebuit sa ma ocup si de firma, ca umblatu’ brambura prin magazine nu produce nimic.

Dar, veni si ziua cumparatului de mobila de bucatarie. Ma rog, de fapt ziua umblatului dupa mobila de bucatarie.

Am inceput cu IKEA, aka pomul laudat nr.1, unde bineinteles ca ori am gasit niste rahaturi, ori la o suta de milioane bucata de bucatarie. Da, ok, o fi calitate, desi am dubii mari in tot ce priveste calitatea IKEA, dar fie ca o fi calitate. Totusi, de la afisu’ ala de pe strada cu “bucatarie jucausa cauta nush ce” la fo 1900 lei pana la 9900 e cale lunga.  Asa ca nu numai ca nu am gasit ceva ok pt mine, dar m-am si enervat, mergand cu un set de asteptari si gasind acolo cu totul altceva. Si nu e prima oara, asa am patit si cu birourile pt firma, pe care le-am luat de la Elvila.

Apropo de frustrare, bineinteles ca s-a dublat, macar pt ca am stat o mie de ani  incercand sa trec dracu de pod / pasaj / groapa /santier sau ce dracu o fi. Cacat.

De acolo am taiat-o prin spate pe la Baneasa, pe unde a ciordeles Popoviciu terenurile de la agronomie, am iesit prin Bucurestii Noi -> Chitila -> Soseaua de centura -> Kika, un alt pom laudat degeaba. Unde, bineinteles, am gasit, la fel ca si data trecuta. Adica cacaturi scumpe sau mobile ok dar enervant de scumpe. Partea buna e ca am facut drumu’ de la intersectia cu groapa din Baneasa pana la Kika in cam acelasi timp pierdut asteptand sa ies din Bucuresti dupa care sa intru din nou. Mortii mamii lui de pasaj. Vorba lu’ Nicu Ceasca, ca retarzii astia nu-s in stare sa zugraveasca ce a construit tac-su. Absolut corect.

Dupa Kika, deja cu nervii intinsi, am luat-o frumos, ca tot eram in afara orasului, spre Bragadiru, la Modul Design. Au niste showroomuri si prin oras, da mie in ziua aia se pare ca imi placea soseaua de centura. Asa ca tzup la fabrica, la showroomul de acolo. Showroom fara fitzele, brizbrizurile si luminitzele de la Ikea, Kika sau Mobexpert. In schimb cu niste mobila misto, la preturi decente. Mie personal mi-a placut asta: Mobila de bucatarie Viva. Numai ca cred ca totusi varianta pe wenge.

Am uitat sa zic de Mobexpert. Ei bine, Mobexpert never again. Pe langa Mobexpert, IKEA e un depozit fara fitze si ieftin ca braga. Adica scump Mobexpertu’, da’ scump, de parca erau facute din haurrrrr. Si nu vorbesc de canapele din piele, care e normal sa fie scumpe, vorbesc de rahatele pe care le gasesti la juma de pret. Ce-i drept, nu in conditii atat de “stralucitoare”. Deci fara Mobexpert.

Mai am de trecut pe la Elvila, care la faza cu birourile a reusit sa ma surprinda in mod placut, desi nu imi amintesc sa fi excelat la capitolul mobila de bucatarie. Dupa care vedem. Ma hotarasc si mai scriu.

9 Responses

  1. Articolul tau a fost postat pe FTW.ro
    http://ftw.ro/Personale/Mobila_de_bucatarie
    Multumim!

  2. IKEA e la “ce ne place”…sau nu mai e?!

  3. @anca
    1. e la Messa la “ce ne place”
    2. am intr-adevar o parere din ce in ce mai proasta despre ikeea

  4. Mie imi place…

  5. La IKEA intotdeauna chestiile cu raport/calitate pret acceptabil sunt cu eticheta ”Vin imediat” (adica ”Poate apar in stoc cand nu mai vrea nimeni sa le cumpere”)

  6. Depinde ce cauti🙂

    Mie imi plac pilotele de la IKEA (cele din puf de gasca, se pot spala in masina de spalat – datorita lor mi-e iarna cald si bine si am scapat de plapumoiul de lana).

    Imi plac si scaunele din rachita pentru copii, la vreo 50 de lei bucata.

    Sunt incantata de diversele mici drăcănele pe care le gasesc pe acolo, de la rame din lemn natur pentru tablouri (pe care le pot vopsi cum vreau) pana la covorasele din blana de oaie.

    Nu mi-as lua mobila de bucatarie de la IKEA, nici pat, dar am luat masa de bucatarie cu patru scaune, din lemn, la vreo 340 de lei – si e foarte misto.

    Cu alte cuvinte, gasesti unele chestii foarte ok. Asa ca mie, pentru alea, imi place IKEA.

  7. Mobila de la Elvila este cam scumpa, au preturi mari

  8. Cred ca gresesti. Fata de Elvila, Ikea are preturi imposibile!

  9. sunt preturi chiar accesibile

Leave a Reply

