Protejat de ISUS

Through Green Glasses, citat si de TLP, se mira de faza cu sfintitul masinilor. Mda.

In zile diferite, eu si Mogre am fotografiat niste beneficiare:

ISUS

ISUS

Pe bune, asta si-a lipit ISUS pe luneta!

Pe bune, asta si-a lipit ISUS pe luneta!

Asta zice ca esti in siguranta cu Mniezo. Tare!

Asta zice ca esti in siguranta cu Mniezo. Tare!

Si are sus, la luneta, un carton cum ca e "Protejat de Isus"!

Si are sus, la luneta, un carton cum ca e "Protejat de Isus"!

Amandoi protejatii credinciosi sunt bucuresteni. Sa fie vreo legatura intre mitic si Mitic?

Amandoi protejatii credinciosi sunt bucuresteni. Sa fie vreo legatura intre mitic si Mitic?

10 Responses

  1. OMG…si sa nu-ti vina sa te pui cu toporul pe masina lui?;;)

  2. Nu. E protejat de Isus. Nu te pui cu Fiul lu’ Mniezo’ Shefu’.

  3. Si-n masina ce rasuna? Radio trinitas?

  4. Manele, iti zic io.

  5. De s-or duce dracu’ bisericile, lasa ca au unii taximetristi si soferi grija sa-si transforme masinile in “lacasuri de cult” ambulante. Sa vezi coada la pupat parbrize, lol…

  6. daca ar scrie si pe prezervative “protejat de isus”? dar stai, cu ele nu e voie.

  7. am vazut si eu azi breaku ala oprit nu departe de mine.

  8. nicio problemă, lucrurile se rezolvă…
    eu, de exemplu, am observat că probabilitatea ca un şofer să poarte centură scade direct proporţional cu nr. de cruci / iconiţe atârnate prin maşină🙂 cred şi eu, la aşa protecţie…

Leave a Reply

