Anarhieeeeeeee

Ma suna acu vreo 2 zile Messa, ca ete ce descoperire mareatza facu cu nush ce manifest de pe facebook “rromanika mea”. Partea 1 super ok – cu m-am saturat de x, y, z. 100% corect, sa moara pestii mei. Partea 2 era o vraja cu “sa se adune omaneii curati, tineri, compoetenti alea alea” si “sa faca nush ce”. Aici deja se cam rupea filmu, mam plictisit ca un incult de marca ce ma aflu si am zis ca daca nu are troamfe sau macar poze de colorat cartzulia asta de-i zice manifest nu mai e interesanta.

Azi am vazut-o pe autoarea manifestului la macelul sinteza zilei, sustinand aceeasi poveste.  Am doua observatii:

1. b atea campii la modul absolut cu un idealism frumos, ce sa zic, da complet varza si ne explica cum sunt oameni buni care sunt curati, ca noi nu suntem niste hoti, niste lenesi, niste inculti. Wrong answer, nota 2, stai jos.

2. fata, Alexandra Svet pe numele ei, de la atata bagare in seama, a inceput deja sa viseze cum e “rromanika ei”, ce cv-uri “verifica” ea si “ce fel de oameni promovez eu” – adica s-a imbatat repede rau de tot de la scurta perioada sub reflectoare.

A mai spus ea si ca cica ar fi bine sa incepem sa fim patrioti, sa nu mai zicem rromanika – io unul nu pot, cu toata parerea de rau. In schimb subscriu la ce a zis Ciutacu: vreau anarhie, sa intre judecatorii in greva, sa intre politistii in greva urmati de doctori, profesori samd. Toti, absolut toti, inafara de procurorii lu basescu, pentru care se pare ca sunt bani. Subscriu si eu, asa, intr-un adanc sictir.

PS: de fapt de azi ar trebui sa incep sa iubesc rromanika, ca am vazut ca aici, daca te cheama cineva sa te ancheteze le spui ca e nasoi si ca te pisi pe ei si pe constitutia lor pt ca asa vrea muskiu tau central. Dupa cum ne-a nea exemplificat azi elena udrea, la comisia organului meu. Frumoasa tara, n-am ce zice. S-o iei in pula de atata dragoste.

One Response

Leave a Reply

