De ce merge tara prost (motivul 6734920)

Normal ca scriu despre cate un motiv din cele peste 18 milioane (erau 22, dar cred ca unii au plecat de tot si nici nu mai voteaza prin strainatate), ca nu mi-ar ajunge o viata sa scriu despre toate. Asadar, astazi, al 6734920-lea motiv:

Stabilesti o intalnire si vii cu 30-40-60 de minute intarziere sau nu mai vii deloc si nu ai nici macar bunul simt sa suni sa anunti; astepti sa te sune ala pe care l-ai incurcat, la un sfert de ora de ora stabilita pentru intalnire, ca sa-i spui senin ca nu mai ajungi.

Sictir, Romania.

8 Responses

  1. Alaltăieri ma uitam la emisiunea lui Badea. El afirma ca e normal sa-i “dai” unui medic daca si-a facut treaba. Da, frate, ok, sa-i dam. Da’ daca n-ai cui sa dai?
    Ieri noapte a născut cumnată-mea. Medicul de garda nici măcar nu s-a obosit sa vada ce-i cu ea, a preferat sa doarma in cabinet. Medicul ei ginecolog si-a inchis telefonul dupa ce a indrumat-o pe cumnata la urgenta, ca si cum singura n-ar fi putut sa ajunga sa ia decizia asta. In consecinta, naşterea a fost asistată de o moasa si de femeia de servici. Tot moasa a si cusut-o. Mama gravidei umbla de nebuna prin spital cautand un medic pe care sa-l plateasca pentru a-i usura cumnatei durerile. N-a gasit pe nimeni.
    Azi dimineata si-a facut aparitia si medicul ginecolog. A intrat pana in salon sa-i spuna cumnatei sa treaca pe la el prin cabinet. Probabil ca sa decarteze. Ce dracu’ sa-i dai unui asemenea individ in afara de picioare-n fund? Are atat de multi bani incat sa nu se deranjeze nici macar sa-i dea un telefon medicului de garda ca sa-l puna in tema? ‘r-ati ai dreq de fitzosi, plangeti peste tot ca nu sunteti platiti, dar va doare-n cur de pacienti! Emigrati, ba, putorilor, sa nu mai aud de voi! Oameni buni, femei gravide, daca sunteti cumva in postura de a naste in Satu Mare, nu stati pe ganduri si fugiti! Oriunde, numai nu nasteti in spitalul ala cu medici pe care-i doare-n cur de pacienti.

  2. Aoleu, sa nu vorbim de nasteri, ca mi se ridica parul pe ceafa si imi creste creasta pe spate, infoiata, ca la balaur!😦

    Sfatul meu – externati-o pe cumnata-ta AZI, pentru ca acasa e mai in siguranta ca in spital. Mie mi-au sufocat fata la 3 zile de la nastere pentru ca mi-au pus-o pe spate in patut dupa ce a mancat, iar eu am stat in prima noapte sa agonizez si sa urlu, ca un caine cu matele afara, vreo 3 ore in terapie intensiva, pentru ca efectul anestezicului trecuse si asistenta dormea butuc in oficiu. Si mersesem la spitalul ala pentru ca medicii imi sunt prieteni… dar na, nu eram prietena si cu vitele de asistente. Dupa astea doua faze, o capra in halat a venit sa-mi dea Xanax, convinsa ca-s isterica si in depresie post-natala… de parca ar fi ceva normal sa rabzi de durere si sa iti cianozeze copilul… ca urmare a porcariei cu fii-mea, si acum tratam (saptamanal, de la 7 luni) strabism convergent alternant si fata a fost in urma cu toate etapele, de la stat in fund pana la mers si vorbire! Si cine stie ce va mai fi.

    Deci, pentru siguranta, externati-o. AZI. Sa nu stea in weekend acolo, ca cine stie ce se mai intampla si nu se uita nimeni la ea si la copil.

  3. @bashar

    Subscriu si eu. Sa plece! Sa plece toti! Sa plecam toti! Sa fie anarhie! Sictir infinit tuturor vietatilor din rahatu asta de tara, de la vierme de tzarana pana la vierme uman!

    Jos cu toata lumea! Anarhie!

    Si sa nu uitam: toate blestemele din lume pentru pogea si boc. Cum am auzit la viermi mai priceputi ca mine “sa le coaca pula si sa le puta un ochi”

    Razbunare!

  4. Mama, Mogre, iar ai mancat ceva stricat?🙂 🙂 🙂

  5. Incercam sa-mi imaginez scena: femeia de servici cocotzata pe masa, apasand cu coatele pe burta femeii, iar moasa facand pe Dukadam… Astora doua pur si simplu le-a fost mila de cumnata-mea, altele nici macar n-au fost curioase de chestie.
    Abia maine externam mama si fiul. N-o sa mai existe o “data viitoare” in cacatul de spital judetean Satu Mare..

  6. Printre altele, oroarea de spital e unul dintre motivele pentru care nu mai fac niciodata alt plod. Decat daca reusesc sa plec in alta tara.

  7. am fost la spital o saptamina in zaragoza din pricina unei infectii in singe, bla bla… cauza principala fiind alta decit cea de care ma tratau medicii romani, ca veni vorba despre ei aici. adica, sa se inteleaga mai bine, mi s-au dat medicamente pentru o boala pe care nu o aveam, in timp ce cea reala a avansat.

    traiesc de 8 luni in spania, deci nu am contribuit cine stie ce la PIBul lor, nu am slujba deocamdata din care sa mi se extraga impozitele necesare pentru asigurarile medicale, am niste colaborari in Romania, sursa de venit care nu valoreaza pentru spanioli, dar… cind am fost internata de urgenta (la gineco) am primit toata asistenta necesara, toata ingrijirea de care ar putea avea nevoie un pacient, nu am dat spaga nimanui, nu am platit spitalizarea, am fost tratata de boala REALA, mi s-a dat tratament corespunzator cu boala REALA, am primit calmante, desi NU aveam nevoie pina cind LE-AM RUGAT sa nu-mi mai dea fiindca nu ma doare nimic, ecografiile au fost gratuite, nu am auzit nici un bolnav racnind de durere – fiindca dupa cum spuneam calmante se dadeau inclusiv celor care nu aveau dureri – iar asistentele de noapte erau la fel de odihnite ca si cele de zi.

    nu o spun ca sa ma laud ca, vai, prin ce tratamente bune am trecut, ci ca sa inteleaga si altii mai bine de ce aia care au plecat din tara nu vor sa se mai intoarca fie numai si din motivul acesta. daca pt o operatie mai complicata pacientul roman poate fi salvat numai printr-o campanie de cerseala in presa sau pe mailuri cu dati cite un euro ca sa ajung sa fiu operat, in partea astalalta acelasi gen de operatii complexe se fac gratuit, daca unii asigura cetatenilor lor o ingrijire deosebita fiindca-i respecta ca oameni, si daca acesti oameni se duc la doctor fara teama de a se intoarce mai bolnavi decit au plecat sau chiar pe patul de scinduri, la noi e intotdeauna invers. si nu e vb de un spital, ala din Satu Mare cum spunea cineva, toate spitalele din Romania au carente la bun simt, sa nu mai vorbim de profesionalism.

  8. Zully, foarte bine ca ai plecat din mocirla asta… eu ma tot invart sa-mi fac curaj si sa termin niste chestii care ma tin legata de glie, dar abia astept sa pot sa plec si eu! In Romania nu e de trait si nu e nici de murit…

Leave a Reply

