S-a dus si Patrick Swayze. Cancerul ucide, iar oamenii platesc vraci in continuare

Patrick Swayze a murit ieri, 14 septembrie 2009. Avea doar 57 de ani si s-a luptat din toate puterile, timp de 20 de luni, cu un nenorocit de cancer de pancreas.

Si pentru el stiinta s-a eliberat 20 de ani prea tarziu

Asa ca ma intreb (desigur si din pacate, retoric):

Crestinilor, ce-ar fi ca banii pe care ii aruncati pe biserici, lumanari si popi sa fie folositi pentru cercetari reale, stiintifice, in asa fel incat sa ne apropiem mai repede si mai eficient de posibilitatea de a vindeca boala asta nenorocita care ne omoara prietenii, rudele, parintii, fratii si, din ce in ce mai des, chiar si copiii? Cum te simti, crestine, cand dai 500 de lei unui popa sa-ti scalde copilul in apa si sa cante o jumatate de ora, in loc sa-i donezi unui  institut de cercetare care studiaza cancerul si cauta tratamente? Cum te simti, stiind ca poate banii aia ar fi adus cercetarile mai aproape de rezolvare?

Proabil te simti bine, crestine, pentru ca te doare in cot si crezi in povesti cu rai si viata de apoi si ai impresia ca daca te rogi ajuti pe cineva cu ceva.

Si stii care e chestia, crestine? Sunt banii tai, asa ca e treaba ta pe ce ii dai si ce fund de popa ingrasi.

Dar de ce sa fiu si eu obligata sa platesc, din bugetul statului, adica din banii munciti de mine, salariile grasilor astora mincinosi si cu barbi? De ce sa dea si ateii, agnosticii si altii bani ca vraciul Daniel sa aiba aproape suta de milioane salariu pe luna? De ce nu pot sa aleg ca banii mei sa se duca la cercetare, catre stiinta, nu catre inapoiere si prostie?

De ce mai aveti tupeul sa va duceti la spital cand va doare ceva???

6 Responses

  1. Ca sa nu vorbim de idiotii care dau bani pe Medicina Alternativa – adica pastila roz.

    Ieri am fost socat sa aflu ca un tip pe care il respect(am) s-a dus 200 km ca sa il “consulte” o homeopata.

  2. 😦 Da, si o prietena de-ale mele prefera homeopatu’ si ma toaca sa ma duc si eu… iar eu rezist eroic. Initial ma enervam, acum nici macar nu ma mai enervez…

  3. Hai să separăm “medicina alternativă” de “medicina naturistă” şi de “homeopatie şi alte şarlatanii”. Că vă văd cam confuji.

    Medicina alopată nu exclude fitoterapia. Medicamente oficial recunoscute sunt şi:
    — Anghirol, cu extract din anghinare
    — Extraveral, care conţine şi valeriană şi conţinea şi păducel
    — Tanakan, care este fix Ginkgo Biloba, extract
    şi tot aşa.

    Pe vremuri, când ieream eu copil, doctoriţa mea, în afară de Polidin şi piramidon (dar am avut nevoie şi de antibiotice uneori, eritromicină, efitard şi diverse peniciline, kanamicină), îmi recomanda ceai de muşeţel cu lămâie. Şi în ziua de astăzi, orice doctor care este mai puţin prost decât un cap de pulă ofilită ar trebui să sugereze ca adjuvante şi unele ceaiuri sau suplimente care pot fi de folos (este calciul lactic medicament sau supliment? este oxidul de fier medicament sau supliment? este vitamina C un acid de uz alimentar E300 sau medicament?).

    Ca să rezum: nu tot ce e natural este o minciună. Ceaiul de mentă poate ajuta la cufureală — în schimb echinacea nu s-a dovedit că ajută la răceală. Sunătoarea are un efect moderat în depresiile uşoare, dar favorizează fotofobia. Anghinarea mi-a reparat ficaţii de atâtea ori. Etc.

    Homeopatia însă… asta este în contradicţie cu numărul lui Avogardro. Prietenii ştiu de ce.

    Acum câţiva ani m-am dus la o pizdă proastă de doctoriţă pneumo-nu-ştiu-ce. Şi i-am zis ca îmi mai revine astmul bronşic ocazional (praf, oboseală, acarieni, noxe), şi că Salbutamol-ul (Ventolin) nu prea mai are efect. La care vaca pizdei domnului: “dar veniţi la celălalt cabinet al meu, că sunt şi medic homeopat!”

    Nu ştiu cum de m-am abţinut să n-o bag de unde a ieşit.

    Cât despre cancer şi alte grozăvii: fireşte că nici un tratament alopat NU trebuie întrerupt, şi că orice buruiană trebuie luată ÎN PLUS, NU “ÎN LOC DE”!

    Mă întorc la tratamentul meu cu Coca-Cola…

  4. Pai homeopatii sunt aia care iti vand granule de zahar impregnat cu minciuni la puterea a 200-a.

    Medicina naturista este de doua feluri:
    pe bune, adica ceaiuri si tincturi si altele asemenea care contin substante care si-au dovedit prin studii clinice proprietatile si
    bullshitica, adica zemuri de iarba cu apa despre care ori nu se stie nimic, ori nu e dovedit stiintific nimic, ori iti mai fac dracului si rau, ca-s otravitoare.

    Nu tot ce e natural e lipsit de riscuri sau face bine (matraguna e naturala!), dar sunt o multime de plante medicinale cu proprietati reale, recunoscute, testate si care pot fi folosite si ca tratamente, si ca suplimente, si ca adjuvante in diverse demersuri curative.

  5. Da, ştiu… şi tutunul şi cânepa sunt naturale…

    Oricum, combinaţia de homeopatie + acatiste este ză best ciois🙂

  6. Nup, tutunul nu e bun, m-am lasat. Canepa nush, am incercat o data si n-am simtit nimic, duca-se.

    Homeopatie + acatiste = RAI RAPID.

Leave a Reply

