Puer

Dimineaţa, fără fiţă
facem pipi la oliţă;
înainte de-a ieşi
facem pipi iar, deşi
se lasă c-un pic de sfadă.
Dacă tot ieşim pe stradă,
doar n-om face piş pe noi
fix când e plimbarea-n toi!
Nu riscăm să ne apuce
când e umbletul mai dulce!
Ai umplut oliţa? Bine!
Aşa n-ai să faci pe tine!

Ne încumetăm afară.
E frumos şi e şi vară,
ne plimbăm pe strada mare
printre oameni, în plin soare:
albinuţă, fluturaş
la plimbare prin oraş!

Dar, vai, frângerea aripii
cu un strigăt: “Mamiiii!!! Pipiiiii!!!
şi chiar în secunda doi
pipi curge în şuvoi.
Totu-i ud. Şi te gândeşti
c-ai putea să creşti şi peşti
În băltoaca de pe jos.
N-ai ce face, nu poţi şterge,
aşadar începi a merge
cu micuţul ud la piele
care-ti face doar belele.
Lumea zice: “Nu-i frumos!“;
păi nu e, până nu ştii
care-i viaţa cu copii.

Scrisa azi, 22.09.2009, ca raspuns la un mic poem talcuit ironic de Aurora Georgescu pe blogul lui Krossfire, la subiectul “Quintiliane, hai la mama!“, in care se vorbeste despre nume bizare si mame care isi lasa copiii sa faca pipi pe strada (sau, ma rog, pe dupa tufe, la colt de bloc, pe unde-i apuca).

6 Responses

  1. Cum spuneam, carte de poezii pe viitor ?

  2. 🙂 🙂 🙂 Ar fi o idee…

  3. Abia acum am vazut raspunsul! Mi-au placut versurile si mai imi place ceva: fata din poza!

    Nu am vrut sa fiu ironica in poezioara. Pur si simplu am zambit putin, pentru ca sunt bunicuta si stiu ce inseamna pentru un micut :”vreau acum pipi!”

  4. Am vazut🙂 Scrii pe blog poezioare pentru pici – cea cu incaltatul ne-a fost chiar de folos, cand voia fata sa plece in papucei la gradinita!🙂 🙂 🙂

    Mereu zic ca am sa scriu poezele mai des, dar uit, ma iau cu atatea… imi prinde bine cand ma inspira cineva!

  5. Messa, nici nu ştii cât mă bucur când aflu că poezioarele mele folosesc cuiva! Îţi mulţumesc că mi-ai spus.
    Legat de scrisul “poezelelor: îţi dau un sfat: dacă ai chemare pentru acest gen de exprimare a tumultului din suflet, nu lăsa să treacă timpul! Scrie! Eu am avut în cap dintotdeauna idei, rime, dar m-am luat cu una- alta, şi chiar dacă nici acelea n-au fost lucruri inutile, acum regret nespus că nu le-am aşternut pe hârtie. Ar fi fost tomuri întregi!. Si aş fi avut atâtea de spus…
    In concluzie: spor la scris !

  6. Pai… promit ca o sa scriu mai des!🙂

Leave a Reply

