PDL-ul la guvernare = bancu cu evreu’

E bancu cu amaratu ala care se duce la rabi ca nu mai suporta sa stea in casa cu nevasta, soacra, copii samd. Rabi ii zice sa bage pe rand gaina, capra, oaia, porcu si vaca in casa, dupa care sa le scoata si, evident, sa vada cat de bine se simte.

Ei, de cand cu PDL-ul la guvernare, am ajuns sa vad cu ochi mai buni PSD-ul. De ce? Pt ca, asa cum sunt ei, niste hoti, smenari, mincinosi, ca si colegii lor liberali dealtfel, nu sunt nici pe departe in halul in care sunt acum mizerabilii astia portocalii.

Mai mult, atat ei, cat si liberalii erau cat de cat previzibili in deciziile lor. Cu putina atentie puteai sti chiar si cand vorbesc pe bune si cand te mint in fata. Da, am scris vorbesc pe bune. Pentru ca ei au zis si pe bune. Pe cand carnatzii portocalii nu. Ei nu au avut niciodata nici o idee, nici o directie, nimic constant. Tot ce au spus a fost legat de conjunctura, de cum pica ei mai bine. Demagogie pura, 100%. Nu din cand in cand, nici macar 50%, ci 100%

Asa ca in momentul in care ei vor pleca si va reveni fie si ion ilici iliescu, ma voi bucura, la fel ca evreu care si-a dat animalele afara din casa – pentru ca voi sti ca macar in 50% din cazuri astia mai vorbesc si pe bune, iar cu putina atentie pot diferentia intre momente.

4 Responses

  1. Da, ma, n-am crezut ca o sa incep sa iau in considerare posibilitatea sa mi se usuce si ailalta mana punand stampila pe PSD si a doua oara, prima fiind cand l-am votat pe comunist ca sa nu iasa sceleratul…

  2. Ha, mai ai o mana! Esti ferice, Messa! Ai grija ce faci cu ea!
    Mie mi s-au uscat ambele amandoua! Si pentru ce? Ca sa ajunga portocalii astia la putere si sa mi se subtieze si in final sa mi se usuce organu’ de cat mi l-am bagat in gura lor in astia 5 ani!

  3. Pai mai am o mana, ca atunci cand am votat matrozul am votat cu kuru’.

  4. Îmi pare rău, dar n-am cu cine să votez. Pe mine nu mă prosteşte rabbi Băse şi nici glandul său, Bok.

    PSD e acelaşi. Şi ce dacă a mai zis şi pe bune?

Leave a Reply

