Dragi grevisti bugetari, multa MUIE!

Cand va intreaba cineva de ce faceti greva, daca va ia in serios i se rupe inima cand aude cum voi si copiii si familiile voastre duceti o viata mizera, va tarati traiul de pe o zi pe alta, in situatii mult sub demnitatea umana blah blah blah blah

Eu va vad insa asa cum sunteti: o adunatoura de zombi, care va intindeti mainile jegoase  spre banii mei, spre munca mea, spre orele mele nedormite, spre acele momente ale vietii mele in care muncesc doar sa platesc impozite la bugetul pe care va bateti voi acum sa il impartiti. Eu imi sacrific TIMP pe care nu mi-l da inapoi nici dumnezeu nici unicornul roz nici monstrul de spagheti, doar pentru ca voi, niste paraziti jumatate morti jumatate vii sa va bateti pe energia mea vitala, transformata in bani si in taxe platite la bugetu statului VOSTRU.

Da, pentru ca eu sunt viu dar din pacate mainile voastre putind a MOARTE ma trag in jos de fiecare data cand parca parca reusesc sa ma eliberez.

Muie bah! Asta e tot ce meritati. De fapt nici macar asta, ca nu am fantezii erotico-morbide. Sa va sugeti pulile necrozate intre voi.

Sictir! Parerea mea.

PS: Cei din sanatate si invatamant care va simtiti jigniti ar trebui in loc sa faceti greva pentru bani sa faceti greva pentru privatizarea integrala a sistemului – pentru ca eu, platitor, sa aleg daca si la ce companie de asigurare plates si daca si la ce spital ma duc atunci cand am probleme. Idem in educatie.

12 Responses

  1. Io era sa mi-o iau in freza la sedinta cu parintii cand am inceput sa replic unora exact pe tonul asta. Diriga cica ar trebui ca noi, parintii, sa-i sprijinim in demersul lor. Apai i-am zis io, ca i sprijin de doojde ani de cand platesc ca prostu taxe si impozite. Si pana castiga din meditatii de 2-3 ori salariu ar putea sa mai si taca dracu!
    Da’ futui bah, ca is mai multi ca noi! Si ne sufoca, ne omoaraaa!

  2. Ce prost esti!

  3. aleluia frate, până când se vor prinde idioţii de ”aleşi” că treaba lor este să creeze un mediu în care să existe concurenţă în interiorul sistemului (alternative viabile pentru şcoală, poliţie, spitale etc), va mai curge multă apă pe Dîmboviţa (sau poate chiar seacă).

  4. Cine? Cine? Unde?

  5. Taci ba in plm ca vorbeste piticul care il ai pe creier despre bugetarii.

    Eu stiu n bugetari care ar fi de acrod cu disponibilizari masive, mai ales daca se incepe cu cei 1/3 care sunt soferi, secretare sau casiere din sistem.

    Supararea e ca NU sunt concedieri, din motive populiste evident, ci ca se taie progresiv din salariile tuturor, astfel incat ajunge ca un medic sa aiba 9 milioane si o femeie de servici 6.

    9 milioane am facut cand am lucrat in facultate.

  6. dupa cum am zis la TLP:

    “Nemultumirea fiecaruia NU este ca vrea el sa fie motz pe banii contribuabililor, este ca in biroul lui sunt inca 5 dobitoci care freaca menta.

    E greu sa intelegi ce zic daca nu ai vazut sistemul. Intr-o policlinica de stat sunt 10-20 de doctori/asistente si 40-50 persoane din personalul administrativ care freaca menta – femei de serviciu, instalatori, mecanici, soferi, portari, aprovizionatori, staff IT, contabili, casiere, 3 bucatari la bufet si o vanzatoare etc.

    Cei 10-20 de doctori spera sa fie dati tot personalul de suport afara, si tot personalul de suport spera sa se reduca dintre ei cat mai multi, evident fara persoana in cauza.

    Cert este ca nu poti sa practici comunism bugetar, si cand n-ai bani sa tai din salariile tuturor pana sub pragul de subzistenta. Daca as fi Boc as trimite la plimbare jumate, trei sferturi din ministere, dar nu as reduce salariile la o mizerie Somaleza.

    Cred ca toata lumea intelege ca nu sunt bani. Nu dati vina pe bugetarul care iese in strada ca vrea sa traiasca intr-un sistem normal cu management rational, chiar cu riscul ca poate fi dat afara. Dati vina pe sistem si pe conducerea lui care l-a umflat pana a plesnit.”

  7. @Buciuman

    au mai fost intoarse pe dos chestiile astea, pina la urma faptele sunt cam asa: sistemul nu suporta concurenta, nici in interior, intre angajati, nici din afara, cu institutii similare, ca sa ai de unde alege. Plus ca o gramada de institutii sunt inutile.

    Cind va exista concurenta adevarata, atunci cei care ramin vor fi bine platiti fiindca sunt profesionisti.

    Asa cum povestesti tu acum, doctorii vor sa dea personalul auxiliar afara, dar ei sunt toti profesionisti? Idem si in invatamint…

    Mogre ii injura nu pentru ca nu ar vrea si ei sa fie mai putini, pe salarii bune, ci pentru ca nu s-au luptat niciodata sa obtina dreptul de a crea sisteme paralele, astfel incit sa-si obtina salariile pe merit.
    Cind se creeaza un sistem paralel (vezi scandalul cu Universitatea aia particulara…), este repede condamnat, nu cumva sa ramina ei fara studenti, chiar daca-s idioti studentii…idem in medicina etc. Sa nu mai spunem ca politia, prin forma actuala de organizare, are atributiile asigurate, nu poate sa faca o societate privata ce fac ei, de exemplu sa puna radare, vezi ce scandal a iesit….

    Deci, pentru faptul ca nu suporta concurenta, le transmit si eu bugetarilor aceleasi urari de bine ca si Mogre.

  8. @Mihai – 10x pt sustinere

    @Buciuman – cata vreme eu platesc din greu si primesc o pula in cur, imi pare rau, dar NU SUNT DISPUS sa ma intereseze chestiuni marunte cum ar fi faptul ca unii dintre ei sunt ok si altii nu, ca unii vor restructurare nush de care si altii nu.

    nu ma intereseaza nici macar daca BUGETARII MOR DE FOAME pentru ca EU MOR DE MUNCA. Da, pentru ca cele 12 ore pe zi pe care le lucrez imi taie din viata cate 4 ore pe zi, pe care nu e petrec cu apropiatii, cu prietenii, citind o cart sau la bere sau pur si simplu uitandu-ma la stele sau practicand un hobby, pe car il am, fara sa am timp pt el

    asa ca ma uit la sistem pe abordarea “black box”, dealtfel foarte utila si foarte draga mie iar pe abordarea asta situatia se defineste asa:
    eu platesc, nu primesc nimic inapoi, dupa care niste aceiasi unii care nu dau nimic inapoi cer mai mult (adica tot de la mine, pana la urma)

    raspunsul meu nu poate fi decat MUIE BAH!

    ai o chestie de la TLP, care e o eroare logica grosolana – deci te rog sa imi spui de unde anume exact sa ii atrag si lui atentiea – asta daca intr-adevar a zis TLP o asemenea aberatie:
    “Nemultumirea fiecaruia NU este ca vrea el sa fie motz pe banii contribuabililor, este ca in biroul lui sunt inca 5 dobitoci care freaca menta.”

    ideea e ca daca FIECARE e suparat ca cu el in birou mai sunt X care freaca menta, rezulta ca TOTI sunt suparati, inclusiv cei care freaca menta, deci si cei care freaca menta sunt suparati ca ceilalti freaca menta, desi ar dori sa o frece doar ei. ori dorinta de a freca menta e in contrawdictie flagranta cu “nu vrea sa fie motz pe banii contribuabililor”

    asa ca reiau, concluzia initiala: dragi bugetari, MUIE!

  9. Tot eu am zis-o. dar pe TLP in comentarii.

  10. Eu as putea fi de acord cu ce a zis Mihai mai sus.

  11. Nu contest opinia voastra, insa va intreb:
    -ce ati face fara politie?
    -ce ati face fara medici?
    -ce ati face fara profesori?
    Sau credeti ca toate astea vin asa de la sine, va apartin de drept? Daca politistii, profesorii, medicii, etc, erau doar niste roboti, normal ca nu cereau bani, dar se pare ca nu sunt.
    La un incendiu, cine va scapa? Dupa un dezastru cine internive? Sau sunteti Supermani si va rezolvati singur problema?

  12. Pai hai sa iti explic:
    – fara politie ma bazez exclusiv pe protectie privata; avantajul e ca daca nu isi fac treaba (ceea ce e mai putin probabil) si se intampla lucruri grave din culpa lor, pot obtine despagubiri, pe cand de la gabori niciodata, cu toate ca nu isi fac nicidata treaba
    – fara medici de stat as merge la medici privati; nu uita ca o asigurare de sanatate in Austria te costa 80 euro pe luna si stii ca esti tratat bine, in conditii civilizate; cat despre nimicuri de genu deget sucit sau raceala, platesc cu cash la clinica privata in rromanika
    – fara profesori de stat as plati invatament privat
    – cat despre pompieri, vezi ca in majoritatea cladirilor noi exista sistem antiincendiu guess what? TOT PRIVATE! Ba in cladirile mari exista si echipe de pompieri guess what? TOT PRIVATI!

    Diferenta intre voi, astia platiti de stat si serviciile platite cash de mine e ca una peste alta ma costa mai putin sa imi cumpar eu direct si decid eu unde se duc banii mei si nu va mai las pe voi sa imi furati 70% din bani, adica din munca si din viata.

    Deci sictir!

Leave a Reply

