5 lucruri de care blogul meu are nevoie

Cred ca Hostway sunt cei curiosi sa afle raspunsul la chestia asta, ca nu degeaba e proba la SuperBlog 2009. Ia sa vedem:

  1. Un script dragut care sa dea peste cap problema widgeturilor, care acum nu pot fi decat cele aprobate de WordPress, in asa fel incat oricine sa poata sa puna ce widget vrea si, de asemenea, GoogleAds sau orice altceva similar.
  2. O alta tema, ca de asta m-am cam plictisit. Dar mi-e lene sa caut/fac una.
  3. Un domeniu .ro sau .com, cand o sa ma satur de serverul WordPress sau cand am sa consider ca am nevoie; zic doar domeniu, pentru ca server am.
  4. Un script care sa-mi faca backup automat o data pe saptamana, ca tot uit si nu mi-ar placea sa pierd ce am scris pe aici pentru ca-s uituca.
  5. Mai multi vizitatori, dar asta e vina mea in totalitate, ca nu am timp sa scriu asa cum mi-a dori.

Cam atat.

2 Responses

  1. daca ai avea scriptul respectiv, nu ti-ar mai pasa asa mult de punctul 3.

  2. Pai deocamdata nu e practic o nevoie… e “ar putea fi o nevoie”🙂

Leave a Reply

