Crătiiiiiiţi!!!

Sau cratite, craticioare, tigai, capace… etapa asta a SuperBlogului 2009 m-a dat gata, e a mea, pentru mine special. Eu sunt fiinta care a inventat Dulceata de Craciun, din mere, portocale, scortisoara si migdale caramelizate in zahar brun. Eu am inventat rulada din 4 feluri de carne si ou, cu sos de smantana, ciuperci si rozmarin. Eu am gatit prima oara in viata mea mancare nemteasca de varza calita cu mere si pana si acum, cand scriu si parca vad noile vase de gatit Thomas Rosenthal de la Real, – Hypermarket, ma gandesc deja la carne mustoasa care se rumeneste intr-o tigaie in timp ce alaturi fierb paste din orez si scade un sos cu rosii, ardei rasi si busuioc…

Gata cu visatul! E timpul sa trecem la fapte, tu si cu mine. Eu, pentru ca-mi trebuie fiindca-s nebuna dupa instrumente de gatit si am bucataria si camara ticsita si sunt atat de ticnita incat fiecare are alta intrebuintare precisa si as face moarte de om daca mi-ar tulbura careva fara sa stie randuiala cratitelor si oalelor si daca nu am macar una din asta nu mai dorm noaptea. [respiratie] Tu, pentru ca ai neaparat nevoie de niste cratite, tigai si oale din aluminiu anodizat, adica durificat si perfect nelipicios si cu un aspect mat si minunat si usoare in acelasi timp, dar rezistente si fara sa reactioneze cu alimentele preparate!

Cum facem noi sa ne luam macar una din minunile astea?

Pai, mergem la Real, ca oricum facem cumparaturi. La fiecare 40 de lei cheltuiti cu ce avem de cumparat, primim 2 puncte. Cand se aduna 25 de puncte, mai punem niste bani si luam cate o cratita, tigaie, oala… cu 70 de lei reducere fixa. De exemplu, eu vreau Wok-ul. Am un cult pentru Wok-uri. Am 3 bucati acasa, doua Tefal si una Dumalex. Mai vreau una, ca din asta nu am si arata atat de bine! Wok-ul Thomas Rosenthal costa 160 de lei in mod normal, dar eu pot sa-l iau cu 90 de lei si 25 de puncte, pe care le adun daca fac cumparaturi de 520 de lei, adica ce dau oricum cam o data la 10-12 zile, ca la trei oameni, unul in crestere si doi grasi si muncitori, e nevoie. Deci mai pun 90 de lei, se face de aproape 600 si plec acasa cu de-ale gurii si cu Wok-ul in care sa le pun sa danseze pe foc, cu niscai sos de soia si curry, de exemplu…

Si promit sa pun candva si niste retete delicioase de mancare facuta la Wok. Cand, habar n-am, dar candva…

7 Responses

  1. Noi am luat deja WOK-ul de care vorbesti si suntem super-mega-ultra incantati de el.

  2. Fiti-ar mancarea de ras, m-ai facut sa cobor in bucatarie, sa-mi fuk ceva, ca m-ai spart cu rulada, varza si dulceata ta!

  3. @Oana – ce ati facut bun in Wok?

    @Tizul – dulceata mai am; daca vrei, iti pot pune un borcan de-o parte.

  4. Gata, Dulceata ta de Craciun va fi gatita in cratiiiti REAL anodizate!
    Felicitari!

  5. […] si am adunat aproape toate punctele de care am nevoie ca sa-mi fac cadou de craciun un tuci Thomas Rosenthal pe care am pus […]

Leave a Reply

