real,-

Fara legatura prea mare cu SuperBlog 2009, tot aud ca in curand se deschide un real,- Hypermarket pe B-dul Timisoara, la o aruncatura de bat de mine. Chestia asta imi convine de minune, pentru ca, de ceva vreme, nu-i mai iubesc pe Metro, pentru ca au facut imensa magarie sa nu mai aiba deschis si noaptea. Or, real,- este NONSTOP. Asa ca, in sfarsit, imi pot relua obiceiurile mele sanatoase de cumparaturi nocturne, fara sa ma inghesui cu toti cei care se culca devreme, adica majoritatea. Sigur, real,- nonstop exista si in Vitan, dar jumatatea mea puternica refuza cu obstinatie sa mearga la magazine din partea cealalta a orasului.

In orice caz, simt ca noul real,- din AFI Palace Bucharest Mega Mall alias “Cotroceni Park” o sa-mi devina un foarte bun prieten si abia astept sa se deschida, pentru ca din cand in cand tot strabateam orasul, ca sa iau peste. Au produse din peste si peste proaspat la preturi foarte bune, cred ca cele mai bune din Bucuresti, iar eu sunt moarta dupa peste. In plus, am luat de cateva ori produse dintre marcile proprii real,- si am fost multumita de ele. Si, cu asta, ajung si la tema concursului, adica cele patru marci proprii: real,-: TIP, real,- QUALITY, real,- BIO si real,- Selection.

tipreal,- TIP: marca specializata pe produse de baza si nu numai, la preturi foarte mici; ideea e ca produsele sunt ieftine, dar nu-s proaste, asa ca cine le cumpara nu-si ia plasa, ci isi umple plasa. Cred ca pensionarii, somerii, dar si oamenii care au grija cum isi cheltuie banii pot profita la maxim de gama real,- TIP. Eu, de exemplu, consider ca o punga cu cartofi e o punga cu cartofi, indiferent de producator, desigur cu conditia sa nu aiba noduri, sa nu aiba urme de coaja sau alte probleme similare; prin urmare, prefer sa cumpar o punga de cartofi preprajiti real,-TIP, decat sa cumpar acelasi lucru la de trei ori pretul, in cazul in care as opta pentru alta marca. Plus ca peste 90% dintre produse sunt romanesti. Da, mai fac si romanii produse bune.

qualityreal,- QUALITY: marca asta include produsele de calitate superioara la preturi mai mici decat cele similare produse de firme cu pretentii. Cu alte cuvinte, cine cumpara real,- QUALITY nu mai arunca banii si pe denumirile produselor, ci doar pe produsul in sine, la pret decent. Eu, de exemplu, in loc sa iau biscuiti integrali scumpi din cauza marcii, prefer sa caut un produs similar, cu aceleasi ingrediente, dar mai ieftin. Banii nu cresc in copac, dar nici porcarii nu mananc, m-am obisnuit cu produse bune, asa ca asta e o cale de mijloc.

bioreal,- BIO: in afara de real,-, eu nu stiu sa mai fie alt super/hypermarket care sa aiba un brand propriu BIO, garantat 100%, fara conservanti si alte porcarii. Pe langa asta, desigur ca real,- BIO costa mai putin decat restul de produse BIO de pe piata, iar asta e ceva, pentru ca adesea produsele BIO de la noi au preturi aaaproape prohibitive. Ah, abia astept magazinul din B-dul Timisoara, pentru ca eu sunt dintre disperatele care pana si iaurtul si-l fac in casa… deci real,- BIO vor fi la ordinea zilei in cosul meu de cumparaturi.

selectionreal,- SELECTION: marca proprie “de fite”, pentru cunoscatori si gurmeti, dar cu preturi tolerabile. Perfect pentru cei care prefera specialitatile, dar nu sunt dispusi sa arunce cu banii. Hm, ma gandesc ca produsele real,- SELECTION sunt numai bune si sa organizezi petreceri cu mese care sa para ca au costat o avere, dar cu totul alta sa fie situatia costului real. Sau sa faci cadouri in familie. Si, in mod sigur, sa te rasfeti.

2 Responses

  1. Adica ce bah, voi astia din Bucales sunteti privilegiati cu program non-stop? Huoooo! Scrie DISCRIMINARE pe toti peretii!

  2. Scrie, scrie… ce sa va fac, daca nu dati ziua buluc in asa fel incat sa-i convingeti ca sunteti gramezi care trebuie distribuiti si noaptea???

Leave a Reply

