Cumpara-ti, ma, IT MYRIA X GAME V4!

CLCMYRXGAMEV4_0 In timpul saptamanii nici nu ajungi bine acasa si iti zboara ciorapii prin aer si degetele pe taste, tac, pac, WOW. Se plange maica-ta ca ii e frica sa te lase sa-ti faci scoala de soferi si sa-ti iei carnetul, ca la 18 ani tu inca dai talpa la masinute si ti-ai dat banii de alocatie pe un volan. Taica-tu ti-a aruncat tastatura pe geam, pentru ca te messengeruiai cu prietena in creierii noptii in timp ce sareai peste niste prapastii si te chema Wolverine. Era sa mori de inima asta-vara, cand jucai chestia aia la care trebuia sa faci salvari dese si ti-a dat flit sistemul, ca umplusei deja HDD-ul. Nici n-ai fi dat de postarea asta pe care am scris-o pentru ca e tema la SuperBlog 2009, daca n-ai fi cautat “cel mai rapid sistem ieftin de pe piata“.

Hai, du-te repede si da banii pe care ii adunasei pentru proc nou plus placa de baza si video, ca primesti un monstru cu tot cu carcasa, mouse, audio, retea, tastatura si DVD RW la pana in 1400 de lei. Scobeste-te in buzunare, ca nu-i asa mult. Are si HDD de 500 GB. Ca sa scape de gura ta, o sa-ti dea restul maica-ta.  Ca face, cu proc AMD Athlon II X2 240 la 2,8 GHz si 45 nm. Pana si taica-tu ar da banii pe asa ceva, la doua dederamuri 2-800 de cate 2 GB bucata. Daca nu-ti iese sa plangi ca sa convingi, la nevoie taie niste ceapa. Merita sa te usture ochii cateva minute de la ceapa decat sa ratezi sansa sa te usture ochii in fiecare zi de la ore de joaca si zgait in ce poate placa video ATI HD3450 1GB DDR2 PCI-E DUAL.

Need for speeeeed!!!

Si… nu-ti eram eu tocmai cea mai buna prietena, dar cu sfatul asta, asa-i c-am devenit?

Mmm… ma lasi si pe mine sa fac un Sims 3 pe noul tau IT MYRIA X GAME V4?

2 Responses

  1. “Need for speeeeed!!!”

    Ca bine zici :)) Super seria NFS. Sims 3 nu prea imi place.
    Oricum IT MYRIA X GAME V4 pare un PC capabil.
    Bafta!

  2. N-am bucurie la produse de firma numai pentru ca sunt de firma. Asa ca anu’ trecut prin primavara mi-am luat un teveu MYRIA. Am fost teribil de multumit doua luni, pana cand s-a stricat. Nemultumirea mi-a crescut de la saptamana la saptamana( total 13 saptamani), in corelatie cu raspunsul etern al celor de la firma autorizata sa-l repare: n-a sosit piesa de la depozit. Rezultatul: plangere la protectia consumatorului. Aproape concomitent: negatie ca nu au piesa. Concluzie : mai pune, fratica, 500 de ron si ia-ti Samsung.
    Inca mi se urca sangele la cap cand ma gandesc ca tot campionatul de fotbal l-am vazut pe terase.
    Da, asa e. Myria e mirific. Eu sunt ghinionist.

Leave a Reply

