Ce i-as face lui Azerty

Cand am cumparat prima oara ceva online de la Azerty am avut doua sentimente neplacute: denumirea marcii (am o boala pe francezi cu azerty-ul lor…) si aspectul site-ului: vechi si saracut, ca o vitrina de farmacie veche. Am comandat de la ei pentru ca ceea ce voiam eu nu era pe stoc nicaieri altundeva si am preferat sa ma duc eu insami la sediul lor de pe Borneanu cu Econom Cezarescu (strada cu Shorley si Pui de Urs) ca sa ma asigur ca pot sa schimb produsul pe loc in caz de ceva. Cam asta era nivelul meu de incredere pe atunci, dat desigur de aspectul site-ului.

Dar am ajuns acolo. Dupa ce am gasit un loc de parcare comod intr-o zona cam darmata (se construia frenetic pe acolo, ca si acum), m-am incumetat sa intru. Mi s-a parut foarte tare ideea cu podeaua cu placi din sticla prin care se puteau vedea diverse componente. Am avut brusc un sentiment de bine. Magazinul “fizic” este cald, primitor, desi destul de micut. Ideea e ca deja mi se risipeau starile neplacute si ma gandeam ca n-am facut totusi o alegere paguboasa. Dupa ce angajatii au adus comada mea in trei secunde, m-au lasat sa pipai si sa urlu “Este!”, au impachetat totul la loc cat ai clipi, mi-au dat factura, chitanta si m-au ajutat sa mai iau un gizmo de care aveam nevoie, temerile mele cu privire la Azerty erau deja departe, risipite.

Asa ca sunt cateva chestii care trebuie facute  cu site-ul si, daca tot am tema asta la SuperBlog 2009, sa detaliez.

Site-ul Azerty trebuie sa treaca printr-un redesign radical, care sa ma faca sa nu vad AZ in loc de QW (or mai fi si alti nebuni pe lume, calcati pe nervi de chestiile frantuzesti), sa fie curat, dar nu tern ca acum.  Site-ul nu are deloc elemente grafice! Trebuie si un pic de “eye-candy”, ca sa zic asa. As schimba si combinatia portocaliu cu albastru, este atat de depasita! Am avut si noi site-ul firmei in portocaliu cu albastru… in 2002! Probabil ca Azerty si-au facut magazinul online tot cam pe atunci. Asadar ceva eco, poate, ca e in tendinte… ceva creativ si putin inaintea celorlalte magazine. Sa-ti sara in ochi promotiile, dar sa nu deranjeze. Sa ma faca pana si pe mine sa exclam: “Ce site tare si-au facut astia! Oare se baga la GPEC-ul in 2010?

Mi-ar placea sa pot adauga produse in cos direct din lista cu thumbnail-uri, fara sa fiu nevoita sa intru in pagina care prezinta produsul in detaliu. As fi incantata si mi-ar spori increderea in magazin prezenta unui numar de telefon pentru comenzi si/sau consultanta live undeva la vedere, in toate paginile. In header.

Succes!

P.S. Daca este nevoie de o firma care sa si puna in practica sugestiile astea (si ceva in plus), vorbim!

2 Responses

  1. Foarte bune remarci. Si esti in cunostinta de cauza.

  2. Mie unul imi place tema site-ului. Acum fiecare cu parerea lui.
    Ai scris bine, felicitari si bafta mai departe!

Leave a Reply

