AMD poate. Jocurile pot?

46122A_AMD_Brandmark_Tagline_E_RGBCine cauta pe blogul asta “placa video ATI” o sa vada ca sunt fan.  Laptopul meu e cautat cu lumanarea, pentru ca era singura varianta pe configuratia pe care o voiam, cu ATI. Cu ATI am o istorie veche de tot, ne stim de mici, ca sa zic asa. Tot ce am jucat vreodata, pe ATI a fost, ca alt neam de placa (aceea, da…) am refuzat cu obstinatie de catar.

Asa ca raspund ca un fan la intrebarea asta de la SuperBlog 2009: Ce jocuri as juca eu daca as avea prima placa video din lume compatibila cu full DirectX 11 (adica ATI Radeon™ HD 5870 si ATI Radeon™ HD 5850)? Ooooh, mama!

[… deci au facut-o si pe asta!]

47576-A_ATI_Eyefinity_Logo_S_E_RGBAl meu, de dupa cele doua monitoare ale lui, a facut niste ochisori prietenosi cand i-am zis de DirectX 11. El are placa video care se descurca bine cu 10 si desigur ca i-ar surade una cu salt la 11. Chestia e ca nu toate jocurile merg cu DirectX 11, asa ca, in afara de Batman: Arkhan Asylum, optiunile mele nu ar fi prea extinse, pentru ca S.T.A.L.K.E.R. ala cu Priapus, Pripasus, Pripitus sau cum se cheama nu ma tenteaza, ca e cu ucraineni care se puscocesc. Battleforge ar fi ok, dar conceptul e asa de “fumat”, incat nu ma atrage.

[… negociez! am nevoie de timp! cand naiba ma mai joc si eu ceva?]

Dar daca ar fi sa vorbim de jocurile care nu suporta inca DirectX 11, atunci am sa pomenesc jocul jocurilor: SIMS 3. Vai, de cand n-am mai facut un Sims…

Batman: Arkham AsylumBBatman

One Response

  1. Un articol foarte bun, felicitari!
    AMD si ATI sunt the best, oricum!

Leave a Reply

