Unde m-as juca

Superblog 2009 ma provoaca pentru ASUS la imaginarea unui loc neobisnuit pentru gaming… pe laptop; mai precis, unde ma poarta pasiunea pentru gaming. Dincolo de faptul ca mi se pare foarte tare sa poti sa te joci calumea pe un laptop,adica sa ai compul in brate si sa te poti muta de pe canapea la masa si de la birou in parc sau la crasma si cand prietenii devin plicticosi al dracu’ sa scoti jocul si sa-i dai, cred ca cel mai tare loc de gaming este locul pe care il foloseam eu pentru citit cand eram mica.

Era un loc retras, perfect.  Eu vedeam tot, dar nu ma vedea nimeni. Mama ma cauta si o vedeam pe unde ma cauta, asa ca taceam malc si niciodata nu stia ca sunt acolo. Vecinii se plimbau relaxati si habar n-aveau ca stiu ca tanti Sorina de la doi avea un affair cu nenea Corbu’ de la patru, in vreme ce madam Ochescu ii spiona literalmente cu un binoclu vechi. Aer liber si umbra. Cancan fara sa ma intereseze, desi ma distrez teribil acum, cand imi amintesc. As face un loc de sprijinit cotul si as instala un mousepad acolo. Si o perna, ca nu mai am salele zdravene si elastice de acu’ douaj’ de ani.

Da. Mi-as urca noul ASUS G60J intr-un nuc batran care sta si acum aplecat deasupra curtii din spate a casei mele. Acum e mult mai gros, asa ca probabil ca m-ar tine.

ASUS G60J

Leave a Reply

