Go Hrebe!

Unul dintre indivizii care imi plac cel mai mult de pe scena politica actuala este infamul si mult hulitul guzgan rozaliu, Viorel Hrebenciuc pe numele lui.

Da, stiu ca a facut multe marlanii, da spre deosebire de toti ceilalti este un baiat fin. Si cand zic fin nu zic ca da un spritz si o maslina cand e cazul, ci ca realmente e un baiat fin. Pentru cine nu ma crede ia uite dialog de la TV

Rep: Dl Antonescu zice ca ultimul sondaj scos de dvs este comandat.
VH: Bineinteles, toate sondajele sunt comandate
Rep: Nu, nu, vreau sa spun facute cadou.
VH: Domnul Antonescu este sub influenta unui strateg din provincie.

Tot dialogul fiind extrem de relaxat si civilizat, pot sa zic ca pumn in gura (la figurat) dat cu mai mult stil in momentul asta nu imi amintesc …

In alta ordine de idei omul asta a spus un mare adevar. Simteam eu ceva de genu da nu imi venea formularea. Acum insa mi-e clar: asa e.

Leave a Reply

