Mentenantatorii full-service

Nu-s cea mai recomandata persoana (si am inceput cu “NU” in mod absolut constient si deliberat) sa dea insighturi unei firme care ofera servicii web. Si stiu ca la proba asta a SuperBlogului o sa iau undeva aproape de zero puncte. Nu de alta, dar nu-s in target si nu asta vrea sponsorul sa citeasca de la mine.

Ideea e ca eu stiu care e treaba si nu am nevoie de reclama, ci de date tehnice corecte si clare. Eu ma orientez dupa alte chestii, nu dupa vorbele mestesugite alcatuite de fetele de la PR, dupa ce departamentul de marketing a facut pe dracul in patru sa capete buget de promovare. Eu caut netul pana ii sar lui Google lentilele si gasesc oferta cea mai buna, cea mai desteapta, cea cu cele mai putine chestii scrise cu litere mici in footer.

De asta, eu am pus mana si am invatat sa imi fac singura mentenanta blogului. Nu e foarte greu, daca asta e ceea ce faci oricum. Cine face parte din echipa de dezvoltare a unui CMS, mai ales daca e unul facut from scratch si foarte puternic, stie sa folosesca repede orice CMS.

Asadar, mie nu-mi trebuie servicii de tip SaaS bazate pe WordPress, cum e Blogway.

Dar:

  • Nu toata lumea stie sa foloseasca un WordPress.
  • Nu toata lumea are chef sa invete sa foloseasca o platforma de blogging.
  • Nu toata lumea are chef sa parcurga separat procedura de cumparare a unui domeniu
  • Nu toata lumea stie sa caute ofertele cele mai bune de hosting (bune, da? nu ieftine!).
  • Nu toata lumea are timp sa caute un template.

Destui prefera sa dea un ban, dar sa-si ia grija de povestile de mai sus (chit ca de scris cam trebuie sa se ocupe singuri si asta e o chestie de tenacitate, pana la urma). Astia trebuie sa raspunda la intrebarea concursului: “Cine ai prefera sa se ocupe de instalarea blogului tau, de plugin-uri, de tema, de baza de date: Blogging self-managed vs. serviciu specializat (SaaS). Mentionati avantaje si dezavantaje, preferinte.

Nu eu.

Plus ca eu consider ca nu am nevoie de punct ro pentru blog decat daca vreau sa fac din blog un business. Atat.

Indivizii comozi, care nu-s in businessul web si n-au timp sa sape dupa solutii, sa opteze pentru un SaaS.

3 Responses

  1. Simplu si la obiect. Se pare ca nu esti o persoana comoda care sa opteze pentru SaaS bazate pe WordPress, cum e Blogway. Ai surprins foarte bine aspectele esentiale care pot determina un blogar sa utilizeze serviciile tip SaaS. Felicitari!

  2. Poate ca nu esti “cea mai recomandata persoana” sa optezi pentru servicii speciale, insa cu siguranta esti cea mai recomandata pentru un premiu de sinceritate!

  3. […] castigator al probei cu numarul 16 (Hostway) este … elucubratie. […]

Leave a Reply

