ASUS HyperNet Invisible 2029.1

Ma uit la ceasul ancestral pe care il am in bucatarie si imi deschid socketul pentru cafea. Infig mufa si apas butonul de Latte, apoi astept. Mirosul de boabe prajite se imprastie neuronal si aproape ca seamana cu senzatia pe care o aveam pe vremea rasnitelor. Au nimerit al dracului de bine cafeaua, dar carnea de oaie e o porcarie, are gust de ciubota de cauciuc purtata. Fii-mea zice ca trebuie sa-mi inlocuiesc tot cerul gurii cu ceva compatibil, dar sa ma scuteasca. Nu am mai programat demult o portie sanatoasa de sarmale si, de fapt, poate ca ar trebui sa ma duc la un resto de moda veche odata si-odata, asa, chit ca e scump ca dracu’, da’ macar sa mestec ceva adevarat. In fine, si pe alea le produc astia in recipiente, ca nu e etic sa tai animale (oricum am mai vazut doar caini si pisici de apartament), deci… whatever.

Ma aplec peste chiuveta si simt cum nanocleaneri grabiti imi curata cu acuratete spatiile interdentare. Apoi parul. Azi vreau un verde bine asortat cu minunatia asta de bluza, asa ca tastez combinatia in hexa si astept sa proceseze. Azi merg la o lansare de PICS (personal intradermic computing system), ASUS HyperNet Invisible 2029, cu acces instant la net si implant ocular, ca ma roade sa-mi scot picsul vechi si sa scap de cateva mufe. Sunt asa inestetice si nu prea imi place sa ma uit in oglinda la ele, parca-s cosuri de adolescent, iar eu am 52 de ani, fir-ar sa fie. Sunt cu doispe ani mai batrana ca ASUS. Asa ca HyperNet Invisible 2029.1 asta will do the trick, gata, fara atatea gauri. Trebuie sa ma imbrac.

Sunt tare curioasa cum au rezolvat problema accesarii instant pentru cei care ruleaza multitasking in RL (real life) si VR (virtual life), asa, cam ca mine. Haha, ce tare, nici n-ar fi banuit PC News ca lucrurile or sa evolueze asa rapid cand au organizat SuperBlogul ala de acu’ douaj’ de ani pentru care scriu, retroactiv, postarea asta.

Plec acum la Virtual Plaza si mai povestesc ce si cum dupa lansare. Scuip un nanocleaner ratacit si intru in teleportor. Buna treaba singularitatea asta tehnologica. Mai vreau cafea.

One Response

  1. bun articol, nu m-am gandit la varsta cat o sa am in 2029, mi-ai dat o idee. Bafta!

Leave a Reply

