De ce votez Geoana

1. Pentru ca nu mai pot cu basescu. Pentru ca acest individ a coborat stacheta mai jos decat ar fi putut-0 face Iliescu, Vadim si Becali, toti la un loc. Si pentru ca acest individ tinde sa creada ca tara asta e a lui, ca poate sa se comporte cu noi toti ca cu matelotii pulii de pe vasele pe care le-a comandat. Eu inteleg ca pe vas nu e democratie, dar el nu intelege ca Romania nu e vasul lui. Asa ca TREBUIE schimbat. Pericolul unei dictaturi este atat de mare incat TREBUIE schimbat. Cam asa a inceput si cu Ceausescu. Parea un lider autoritar, puternic, care vrea binele tarii. Stim cu totii unde am ajuns. Asa ca Basescu TREBUIE Schimbat. Un mandat i-a ajuns, cu varf si indesat. Un cacat de prim ministru bok ne-a ajuns tuturor, cu varf si indesat. TREBUIE schimbat.

2. Cu cine. Turrambar, de exemplu,  am inteles ca il voteaza pe Remus Cernea. Sincer, dincolo de faptul ca e un varf de lance in lupta anti biserica, Remus mai are multe hibe, care il impiedica sa indeplineasca jobul de la punctul 1 – sa in schimbe pe basescu. Eu personal l-as vota pe Kelemen Hunor. Il consider de fapt cel mai potrivit pentru job. Vorba lui, Romania are nevoie de un presedinte ungur. Dar nici el nu poate ajunge in turul 2 si nu poate sa il schimbe pe basescu.

Antonescu parea un star. Parea. M-a dezamagit profund. Atat el cat si partidul lui. Tocmai PNL, partidul “solutiilor economice” au tacut malc la mai toate aberatiile guvernului bok. Apoi, mi-am amintit si ca, de fapt, prin cota unica PNL a crescut taxele. Ei se jura ca nu e asa, dar asa e. Cifrele nu mint niciodata. Pot fi cel mult interpretare gresit.

Si iata cum am ajuns la constatarea – trista ce-i drept – ca am dus-o cel mai bine pe cand Adrian Nastase era prim ministru. Acelasi Adrian Nastase pe care l-am “dat jos” in favoarea lui basescu. La constatarea ca desi in 1 ianuarie 2007 intram in UE, cele mai multe caramizi la constructia asta au fost puse pe vremea guvernului Nastaste. Iar fundatia pe vremea taranistilor, cu Emil Constantinescu presedinte.

Imi pare rau, dar dupa anul 2009 nu ii mai pot credita pe liberali, sub nici o forma. PSD-istii in schimb au sistem, au regula, joaca corect. Poate regulile jocului nu sunt cele mai bune, dar odata ce le-ai invatat, cu ei poti sa joci.

Un client, cu un biznis muuult mai mare decat al meu, deci implicit in relatii cu statul, mi-a spus urmatoarele:

Am mers sa vorbesc cu aia de la PDL. Am stabilit ce si cum, am dat ce cui trebuie, iar ziua urmatoare, cand m-am dus in biroul “tinta” ala habar nu avea cine sunt. Mi-a zis sa vorbesc cu ala caruia i-am dat spaga.

Cu PSD  a fost insa exceptional – odata ce am dat spaga, omul care a luat-o a venit cu mine si mi-a deschis toate usila, m-a prezentat si s-a asigurat ca toata treaba iese ok.

PNL e la mijloc.

citatele sunt aproximative, din memorie, evident, ca nu sunt de la servicii sa fac inregistrari

Asa ca, pana la urma aleg si eu PSD. Si Mircea Geoana. Pentru ca prefer un sistem prost dar functional unui sistem bun dar lipsa.

Dar si pentru ca are cele mai mari sanse sa il bata pe Basescu, iar Antonescu, prin ultimele lui atacuri la Geoana, de fapt l-a ajutat pe Basescu, numai de dragul intrarii in turul 2.

Si pentru ca, eu cred ca e nevoie de o unificare a opiniei impotriva monstrului Basescu, in jurul principalului oponent.

Asta nu inseamna ca dupa 6 decembrie nu ma voi opune lui Geoana Presedinte. Dar acum, nu e momentul sa il luam la suturi. Acum e momentul sa contracaram tendinta de realegere a dictatorului. Si asta se face fiind uniti in jurul principalului oponent. Iar acel oponent e Mircea Geoana.

9 Responses

  1. Mie-mi plac toti candidatii, toti m-au convins, asa ca-i votez pe toti ! Le doresc tuturor sa iasa presedinte. P-orma cu oricare dintre ei ma voi intalni vreodata ii voi putea spune “Team votat !”😀

  2. adica “Te-am votat!”

  3. Votez pletosul, macar ala promite ceva palpabil, plus ca e el, nu ce vrea stafful de campanie sa fie, plus ca nu-i nesimtit, ca astia 3, care-au stabilit ca ei sunt jupanii, si ca votul a avut loc inainte de alegeri. Fara suparare, daca ai bun-simt, nu pui stampila pe unul din primii trei, macar pentru ai urechea pe nesimtitii patriei. Daca-i votezi, insemneaza ca te-ai obisnuit si ca accepti sa ti se spuna: “Doar NOI contam, restul sunteti fraierii…” Parerea mea.

  4. n-o sa ne iesim niciodata din gaura cu mentalitatea asta “nu-l votez ca n-are sanse”. cine sa-i dea sanse daca nu noi cei care l-am putea alege? 😦
    si da, PSD-ul vreau sa cada, sa-i vad jos, distrusi, out, terminati, over, etc. Pentru ca e cel mai comunist, mai infect, mai hot, mai cancerigen si mai acaparant partid din cate au existat vreodata dupa 89!

  5. Io-te ca nu avem de ales, oricum votam, tot FSN-ul il votam (asta pentru cei prea tineri sau prea batrani, care n-au prins sau au uitat mineriadele, in frunte cu cea in care, ortacii mei l-au dat jos pe Roman, ca sa urce-n sa Marinelul).😉

  6. @adi

    nu are sanse pt ca nu are suficienti sustinatori; si nu are suficienti sustinatori pt ca omul e doar discurs de fatada si atat; daca am ajuns EU sa votez Geoana, care am “votat” cu dreapta de la 14 ani, sa stii ca m-a convins Antonescu.

    daca vedeam la el forta sa il darame si pe geoana si pe basesc, daca pnl-ul nu m-ar fi dezamagit CRUNT in 2009, dupa ce a calcat de cateva ori in strachini si inainte, dar am trecut cu vederea, nu numai ca l-as fi votat, dar l-as fi si sustinut.

    asa ca las-o mai moale cu “mentalitatea ca nush ce”. singurul loc unde trebuie sa va uitati voi, peneleii, e propria ograda.

    daca reusiti sa o scoateti la lumina, poate mai vorbim

    pana atunci insa, cu exceptia turului 2, eu de acum votez cu udmr (fara sa fiu ungur); astia sunt cei mai bine pregatiti politicieni din rromanika

  7. ai inteles gresit, nu sunt cu peneleii ci cu Remus.

  8. Acum nu de mult ne-am scapat de IONEL nici nu ma gandesc sa-l votez din nou!

  9. Orice votam, de kkt NU scapam, am calcat deja in el:

    Votam FSN!

    Ce va fi dupa alegeri?

Leave a Reply

