Nevestele.

Nevasta spune multe despre un barbat. Nu-i tot una daca-i sleampata, cat un butoi, inexpresiva, sau eleganta, frumoasa, activa. Mai ales cand nevasta nu e de ieri, ci a fost acolo pentru niste zeci de ani.

Mihaela (parca) Geoana este nu doar o femeie frumoasa si eleganta, dar si expresiva, cu opinii, puncte de vedere. Daca prima parte e clara, a doua reiese din modul in care radea, se incrunta, isi schimba expresia fetei in DezbatereA Geoana – Basescu, de cate ori sotul, pe care in mod clar il sustinea, puncta sau rata.

Maria Basescu sa nu zic ca-i urata, dar parca ar fi goala. Nu, nu dezbracata, dar nu am vazut-o nici zambind, nici incruntandu-se. Nu am vazut-o nici macar aplaudand atunci cand ceilalti rahati portocalii aplaudau. Era ca si cum in interiorul acelui corp nu mai exista nici un suflet. Ca si cum femeia asta ar fi trait atata timp in teroare, incat tot ce i-a ramas e o privire goala, pierduta, o viata fara reactie (ca deh, ar putea supara gardianul, asa era si cu prizonierii de la Auschwitz, de la Dora-Mittelbau samd)

Ce spune nevasta insa despre fiecare, deduceti voi singuri.

LE: ACUM s-a terminat dezbaterea. Cum urmaresc subiectul neveste de la dezbaterea anterioara, am fost ff atent si ghici ce am constatat? Maria Basescu i-a zambit PENTRU PRIMA OARA lui GEOANA!!!! cand i-a dat un buchet de trandafiri. Ma intreb eu, asa, oare prin ce trece femeia aia pe care basescu se jura ca nu a atins-o?

21 Responses

  1. Atat ti-a mai ramas ? Asta e singurul motiv pentru care votezi cu Geoana ? Iti spui “Nu conteaza ca Geoana e vai de el, il votez pentru ca Basescu isi bate nevasta, stiu io sigur de la niste oameni (impartiali si echidistanti) de la TV !”

    “Era ca si cum in interiorul acelui corp nu mai exista nici un suflet. Ca si cum femeia asta ar fi trait atata timp in teroare, incat tot ce i-a ramas e o privire goala, pierduta, o viata fara reactie (ca deh, ar putea supara gardianul, asa era si cu prizonierii de la Auschwitz, de la Dora-Mittelbau samd)” – Tu cre’ ca esti un tip tare de tot, te uiti la om la teveu si l-ai citit ca pe o carte deschisa. Not.
    Te-ai gandit ca poate doamna Basescu e timorata de tot ce se intampla, poate campania asta murdara o traumatizeaza, ea s-a indragostit acum 30 de ani de un ofiter de marina si se astepta sa n-aiba alta grija toata viata decat copii, muraturi si uniforme calcate. Acum trebuie sa gandeasca dezmintiri publice pentru acuzatii (poate false) ce privesc viata ei privata.

    Io voi vota cu Baselu’, daca iese, la Cotroceni, si el si nevasta-sa au destui SPP-isti care sa-i apere unu’ de altu’.

    Daca iti pasa, si vrei ca Maria Basescu sa nu mai manance atata bataie, in numele prizonierilor mentionati mai sus de tine, voteaza cu Basescu ! SPP-u e cu ei !

  2. @Dorin Enache

    Mon cher motivele pentru care nu numai ca nu il votez pe basescu, ci votez pe oricine altcineva, nu e nevasta-sa. Aia e doar o observatie personala. Nu, nu am pretentia ca inteleg tot din 2 imagini, dar am pretentia ca am o intuitie destul de buna. Ba as putea spune chiar “educated guess”

    Cat despre de ce nu basescu, motive sunt destule: nu e in stare sa faca decat scandal, e capul celei mai falamande haite de hoti care a guvernat vreodata romania, minte intr-una si singurul lui adevar e ceea ce-i convine, e un populist infect, a patronat cel mai prost guvern ever, si-a pus-o beizadeaua europarlamentar, a fost un securist imputit, a fost in nomenclatura pcr, a instigat o tara intreaga la ura si as putea continua mult si bine.

    Voua insa, portocaliilor, doar atat v-a ramas – sa va agatati de orice va puteti agata numai de dragul conducatorului iubit.

    Si te rog nu mai posta propaganda portocalie paici, ca sterg.

  3. gestul dnei basescu din final (cand a impartit trandafirii) a fost de nota 10. a fost o palma pt geoana, nici ca putea sa-i raspunda mai bine. eu zic ca asta inseamna personalitate. oricum basescu are votul meu, si il va avea si eba cand o sa se faca mare:P

  4. Geoana a iesit cacat si pisat din confruntare si toti romanii (sanatosi mintal) stiu asta. si pt ca nu poti lauda in niciun fel prestatia lui, te legi de neveste.

  5. Nu e campanie portocalie ! Nu sterge, citeste pana la capat ! 🙂
    Pe principiul ca toti sunt niste hoti compromisi (cu exceptia lu’ Remus Cernea care e doar un adolescent intarziat) in primu’ tur am votat cu toti, m-am dus la vot si am anulat buletinul de vot punand stampila pe toti. Pe bune am votat la referendum.
    In turul doi pentru m-am saturat sa aleg raul cel mai mic decisesem sa fac la fel, ii votez p’amandoi, macar cu buletinul meu de vot sa nu faca astia manarii (de parca le-ar fi greu sa mai tipareasca 10.000 in plus, da’ ma rog). Decisesem sa nu mai votez pana cand nu voi avea un candidat care sa ma reprezinte. Insa Geoana a facut tot posibilul sa ma convinga, si pana la urma a reusit, voi vota cu Basescu. Amandoi sunt niste hotomani, e adevarat tot ce ai scris despre Baselu’ dar Geoana a reusit sa adune in jurul lui cei mai mari hotomani din tara asta, si nici nu-mi face impresia unui tip care dupa ce ajunge presedinte sa le dea cu tifla si sa-si vada de-ale lui, se va consulta probabil permanent cu Vantu&Co. si va face periodic vizite la Moscova. Va fi o liniste in presa in timpu’ lu’ Geoana ceva ce n-ai mai vazut din 2000-2004.
    Dictatoru’ Baselu’ insa e cel mai injurat dictator din lume, si nu la Europa Libera ci in presa din tara pe care o dictatoriseshte. E si asta un hotoman, si repet, e adevarat tot ce-ai zis mai devreme, chiar adaug, mie Baselu’ mi se pare un fel de Vadim Lights Menthol (daca Vadim ar fi Full Flavour), insa cred ca pana la urma e nevoie de un pandar la bostanarie care sa nu fie in cardasie cu hotii, cineva sa mai faca si scandal in timp ce aia incarca pepenii in carute.

  6. Mai Mogre, daca voiai sa faci aici un blog PSD, trebuia sa anunti lumea, sa se stie clar. Puneai niste trandafiri pe pagina, o faceai in rosu… Eventual mai puneai si doua-trei stelute.
    Eu iti inteleg frustrarile, dar daca vrei sa discutam, discutam. Vorbesti despre pozitiile de forta ale lui Base, dar tu esti la fel: un Base mai mic. Adica aici e ograda ta si noi tre sa ne incolonam cuminti sa sa iti citim elucubratiile fara sa comentam? Desigur, poti sa stergi comentariile, dar atunci nu ai fi si tu la fel ca aia carora le-o indesi in gura?
    Hai, fii sincer si recunoaste: Geoana nu are coaie si aseara a dat cu mucii in fasole! Si faptul ca nevasta-sa avea mimica in timpul discutiei nu inseamna nimic pentru mine: asta putea fi doar o strategie bine pusa la punct de echipa de campanie. Prea bui botu’ la orice vrajeala.
    Aseara m-am decis: nu vreau ca presedinte un ciumete care nici macar nu stie ce are in ograda! Si nu votez PSD din principiu. Eu nu am uitat de mineriade, ca am luat-o si eu pe cocoasa cu ocazia aia, doar pentru ca aveam barba si aparat foto agatat de gat!

  7. Uite aici un lik catre o chestie foarte draguta, citeste-o pana la capat, si daca nu te face sa zambesti si nici nu ti se pare nepartinitoare analiza sterge-mi commentu’, nu fac nici un fel de campanie nici portocalie, nici rozalie, nici fistic.
    http://doc.hotnews.ro/presedintele-geoana-relaxare-in-companie-malefica.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+InventarulStricaciunilorPolitice+%28Inventarul+Stricaciunilor+Politice%29

  8. @Dorin Enache

    Eh, aici nu suntem tocma de acord, si asta pentru ca basescu e si el un hot, numa ca nu e hot simplu. Daca PSD face hotie simpla, adica te opereaza pe tacute si pierzi numai ce au furat ei, basescu & co fac talharie pe fata, iti violeaza nevasta, iti dau foc la casa si fura ce apuca, de regula mai putin decat primii. Dupa care suna la politie si iti face plangere ca ai vrutsa il iei la omor. Dupa care fug sa mai nenoroceasca pe unu, ca nu le ajunge ce au furat.

    Din cele 2 variante, eu unul, daca nu am alta optiune, o prefer pe prima. Pana la urma e mai usor cand iti fura unu ceva sa te refaci daca ai casa si familia intreaga.

  9. nu inteleg in ce a constat palma. nu inteleg nici de unde vine extraordinara ta fidelitate fata de clanul basescu, incat sa o votezi pe eba pana la batranete. mie mi se pare ca eba e o fufishtina trimisa de taticu fix unde nu trebuia sa o trimita, pentru ca acolo sunt unii dintre cei mai seriosi oameni de pe continent. dar in definitiv,, poate pe tine te reprezinta. oricum, nu mai fac campanie portocalie aici.

  10. uite ce: tu nu ma citesti pt ca te oblig eu, ci pt ca asa te indeamna propriile tendinte masochiste si/sau pentru ca iti place sa te enervezi singur

    altfel spus, e ograda mea si esti liber in pula mea sa nu intri daca nu iti convine.

    in alta ordine de idei, nush de unde pana unde compararea nevestelor celor 2 te-a intaratat in asa fel incat sa ma faci si pe mine un basescu da mai mic – desi, ar fi de bine, ca doar iti place basescu, nu?

    si inca ceva: de ce ganditi voi portocalii atat de unidimensional? cum dracu puteti sa nu va extindeti gandirea si sa intelegeti ca o imagine e un proces construit complex si ca un om poate fi cantarit, evaluat, si de ce nu, judecat folosind o gramada de perspective? si de ce credeti ca asta cu nevestele e singura mea persectiva? ba baiete, eu chiar NU sunt ca voi, tine minte asta.

  11. Prea multe sperante puse in doi talhari, care sunt pusi sa tie tira la alti talhari, mult mai mari. Diferenta dintre cei doi este diferenta dintre Cocos si Vantu, dintre Popoviciu si Patriciu, dintre… dar lista este prea lunga… Iar nevestele lor se bucura bine-mercic la avantajele aduse de Chiorul sau Prostanacul personal! :-)))

  12. mon cher, e doi talhari, asa e , da cu unu stiu sigur ca imi va fi mai bine – sau cel putin mai putin rau. asa cum, cu parere de rau, am constatat ce am fost jefuit cel mai putin pe vremea lui nastase. trist, nu?

  13. Pai tu esti o exceptie (nu cea mai mare, eu m-am umplut de bani pe vremea talharilor celor mari, da’ nu asa se pune problema, ca altfel m-apuc sa scriu cat de bine mi-era cu Ceasca :-))) ), in tara asta marile furaciuni- SAFI, FNI, Caritas, pleiada de banci securiste ce-au tepuit romanii, PETROM-ul si scutirile de taxe si impozite pentru rechini, pe vremea FSN/PDSR/PSD s-au facut! 😉

  14. Nu, nu sunt o exceptie. E o rgeula, din pacate. Cifrele pe scurt, sa zicem pt 2002, arata asa:
    – pt microintreprindere era impozit pe venit de 1.5% si impozit pe dividende de 5% – aplicat cumulat, ramai cu 93.575%
    – acum impozitul pe venit e de 3% si impozit pe dividende de 16% – aplicat cumulat ramai cu 81%

    pt firmele platitoare pe impozit pe profit, datele arata asa
    – 25% impozit pe profit si 5% impozit pe dividende – cumulat ramai cu 71.25%
    – acum e 16% (cota unica futui) pe venit si 16% pe dividende – cumulat ramai cu 70.56%

    diferenta intre nastase si liberali si pedelei e ca ultimii se bat cu caramdia in piept ca cum reduc ei taxele. nastase nu a facut asta.

    sincer sa fiu, ma doare in pula de petrom, de privatizarile pulii samd. nu ca nu as sti de ele, ca stiu prea bine. DAR, desi am facut mai putini bani pe vremea lui nastase, nu imi amintesc sa ma fi haituit fiscul, pe cand da, acum se intampla – iar stressul rezultat numai din rahatu asta, costa, si inca mult.

    PS: tot ce am facut a fost numai la alb, ca unei firme serioase nu ii convine sa plateasca la negru, si clienti persoane fizice nu prea am cum sa am – dar si asta stii deja

  15. Ok omule, da’ ce treaba are Baisexu cu impozitele legale?
    Ca nici Iliescu nu le-a facut mici si vioaie, nici marinelu’ mari si greoaie. Acia e treaba de guverne, care guverne tre’ sa acopere de undeva scutelile de impozite la barosani ca Paturiciu si Cocosu…
    Oricum, am mai scris-o si crez ca stii si tu, la anu’, oricine vine, trage rau pe cine mai poate plati impozite, ca banii de la rechinii mari nu-i mai ia statu-napoi…

  16. Are, cel putin are cu bok. Si sa nu uitam ca bok & pogea sunt cei care nu numa ca au introdus impozitul forfetar (chestie de mai mica importanta financiare, dar cu urmari mari pt ca foarte multi au inceput sa tina de bani la faza aia) dar au eliminat si deducerile de TVA pentru masini, benzina, reparatii, piese – tot ce tine de masina. Si asta a fost, cel putin pentru mine, mult mai grav decat cei 3 lei de forfetar. Asa ca iata ce tine. Si inca niste ani cu un rahat cu oki ca bok prim ministru mi-e frica de ce o sa se intample.

    Acuma ca ce o fi la anu, tot lu basescu, bok, pogea si eventual videanu le putem multumi. Ca daca ar fi redus cheltuielile statului din ziua 1 si scadeau taxele in loc sa le creasca, acum eram mult mai departe. Dar ei au preferat sa traga de bani, sa se imprumute, numa sa mentina toata sandramaua la linia de plutire de frica ca altfel nu se realege baselu.

    Si ete cum, de dragu presedintelui, ne-am ales cu datorii de 30 miliarde.

  17. Mogre, hai sa fim seriosi, nu impozitul forfetar introdus de piticul cu telecomanda a facut oamenii sa tina la bani, ci criza care s-a manifestat, in primul rand, prin lipsa de lichiditati. Iar treaba cu masinile a fost directiva mUE. Ma rad cand vaz ca romanul inca se crede intr-un stat independent si suveran, uitand ca noi acum alegem un fel de secretarul de partid pe judet! :-))
    Exagerez?!?
    N-as prea crede!
    Va aduc aminte faza de acu’ un an, cand Moliceanu a dat nu-s ce lege despre taxa pe masinile importate, ne-am certat 2 luni, ie bine/ nu-i bine, iar dupe 2 luni, vine coana mUE si ne zice: “Mai copii, v-ati luat-o-n cap, unde va credeti, de cand dati voi legi din capu’ la voi? Sictir! Va zicem noi cum tre’ sa sune legea!” Si cum au zis ei, asa a ramas! :-)).
    Dragule, datori cu zeci de miliarde am fost fortati sa fim nu doar noi, ci tot estu’ mirific al Aiuropei, ca cineva tre’ sa cotizeze pentru bunastarea lor!
    De ce crezi tu ca ai nostri imbecili, acu’ ziceau “NU ne trebuie imprumuturi”, iar dupe o intrevedere cu omu’ mUE “Obligatoriu sa luam imprumuturi!”.
    Nu tre’ sa fi mare geniu ca sa stii ca daca te imprumuti ca sa-ti platesti datoriile, intri mai rau in handel! :-))
    Ca romani, ne dam prea mare importanta, adio si-un praz verde independenta economica, nu c-am fi avut vre-una, vre-odata. Cizmaru fix de-asta a dat coltu’, nu ca nu ne dadea noo salam si libertati cetatenesti, l-a mancat in profundor sa fie independent economic si nedator la nici-o banca vestica!

  18. Nu, nu e MUE. E de la noi, ca initiativa personala a vacii aleia nefutute pe nume Gratiela Iordache, secretar de stat in MF.

    Care nu numai ca a sustinut rahatu, ci la- si motivat public cam asa (citez din memorie):” in fata blocului meu e plin de masini de firma. nu ami ai unde sa parchezi de ei. e clar evaziune”

    Nu te supara pe mine, dar cred ca nu ai pregatirea necesara sa stii ce inseamna fundamentarea unei politici publici. Eu insa o am. Si se face cu studii, cu analize, cu materiale care s-ar putea face o carte. Nu cu comentariile unei tzoape nefutute cu ce a vazut ea in fata blocului.

  19. :-)))) Nu am si nici nu crez ca-i necesara; se vede cu ochiu’ liber cum incearca sa ne argumenteze orice kkt impus de la varf. Dar din cate stiu io de la mine, nu a fost eliminata deducerea TVA-ului la masinile FOLOSITE LA FIRMA. Iar limitarea vine via Bruxelles, fiindca s-a discutat acolo despre deducerile ilegale, pentru masini cumparate pe firma, dar care sunt folosite la orice altceva decat la activitatile firmei ce le detin PE ACTE. In plus, ai dat exemplu o vaca venita din PUR, ceea ce pentru mine spune totul! :-)) In fine, asta nu prea are treaba cu presedentia, oricat de cu telecomanda ar fi Boc.

  20. Te rog ai incredere in mine, nu de alta dar am dezbatut problema chiar in propria pravalie. Treaba sta asa: NU se deduce TVA nici la cumpararea masinii, nici la benzina, nici la reparatii. Singurul caz in care inca se deduce TVA e pe leasingurile incepute inainte de reglementarea vacii nefutute. Aaa, si pentru masinile folosite pt transport. Adica daca mi-am facut revizia, nu pt ca am vrut eu, nu pt ca e fitza, nici macar pt garantia masinii, ci pt ca ma obliga contractul de leasing, nu pot deduce, pt ca se presupune din start ca sunt evazionist.

    Cat despre faptul ca cica ne-ar cere coana europa, am vazut de mai multe ori vaca mugind pe tv si nu a dat niciodata argumentu asta. Doar a zis ca asa ne trebe, ca suntem niste evazionisti imputiti toti. Daca intr-adevar ne-ar fi cerut mue asa ceva, fii sigur ca s-ar fi ascuns in spatele clasicului text “asa ne cere MUE”

    Cat ca vaca vine din pur, poa sa vina si din pula dupa mine, ca tot vaca e. Nu fa greseala sa ma bagi in aceeasi oala cu sustinatorii unor partide. Nu pot spune ca unii sunt ingeri si unii draci. Tot ce pot sa spun e ca toti cu exceptia PDL sunt niste jegosi care mint 50% din timp. PDL in schimb sunt niste cacati infectati care mint 200% din timp si care au dus populismul unde nu am crezut ca il voi vedea dus vreodata. Si au si adunat toate gunoaiele populiste din alte partide – pur, psd, pnl – fara nici o discriminare.

  21. […] dancing – figura "Basescu"Placaj de traforajCine pula mea e Cristian Gava?Draga Mos CraciunNevestele.Mentenantatorii […]

Leave a Reply

