S-a deschis real,- Hypermarket

Ei, da, veste veche. Dar asta e tema probei 20 de la SuperBlog 2009 si impresiile mele sunt proaspete inca, plus ca l-am vizitat deja de vreo 7 ori de cand s-a deschis si pana acum, de doua ori pe balamuc mare, de trei ori pe zi si de doua ori pe noapte. Asadar, vestea e veche, dar eu am verificat ce se intampla pe acolo in cateva situatii posibile, de la lansarea real,- Hypermarket si pana acum.

A, si am adunat aproape toate punctele de care am nevoie ca sa-mi fac cadou de craciun un tuci Thomas Rosenthal pe care am pus ochii.

Am ratat cu buna-stiinta ziua deschiderii, nu de alta, dar de obicei la deschidere e full de lume si nu-mi place sa ma calc pe bataturi si picioare cu hoardele de nemancati veniti la promotiile speciale. Mai ales ca promotiile de deschidere nu tin doar o zi. Asa ca m-am dus prin ziua a 4-a, cred. Sau a 5-a. Oricum, prima saptamana a deschiderii.

Cert e ca iubesc parcarea de la AFI. Este prima parcare de mall MARCATA calumea. Nu ai cum sa-ti pierzi masina in ea, chiar daca e destul de ciudat alcatuita (adica are asa, un fel de curbe atipice, spatiile de parcare sunt altfel decat in alte parcari). Ai HARTI peste tot, e organizata genial pe randuri, culori si simboluri. Practic trebuie sa fii 100% prost sau huitic si neatent si sa nu tii minte un desen, o culoare, o litera si o cifra ca sa bajbai dupa masina pe acolo.

Bafta mea a fost ca am nimerit sa parchez chiar in sectorul in care este banda care urca direct la real,-. Asa ca am ajuns imediat exact unde voiam. Oricum as fi ajuns, ca drumul spre real,- e marcat frumos in toata parcarea, sa-l nimereasca pana si Hansel si Gretel.

Am intrat si am scanat rapid magazinul – organizarea e destul de asemanatoare cu cea pe care o stiam de la celalalt magazin, cel din Vitan. Ceea ce e bine, ca pot sa gasesc rapid ce am nevoie fara sa fiu nevoita sa caut intensiv sau sa invat si “geografia” magazinului nou. A fost cam aglomerat, ca na, saptamana 1, ziua spre seara, ora de varf… dar am gasit pestele meu preferat (pangasius, fiindca n-are nici oase, nici gust si pot sa-l condimentez si sa fac ce vreau cu el) la vreo 5 lei kilu’ (!!!), cascaval la un pret la fel de ridicol si o gramada de alte oferte pentru flamanzi si pentru gurmanzi, deopotriva. Si sunt foarte incantata de somonul fume marca proprie, din care mi-am facut deja obicei sa iau de fiecare data cand merg.

Era cat pe-aci sa ma fac cu o frumusete de hainuta din piele intoarsa la numai 250 de lei, dar pacat ca modelul imi facea fundul un pic mai mare decat este si eu vreau o hainuta care sa-l faca un pic mai mic. Dar poate prieste altora, asa ca cine vrea haine super misto la preturi calumea, sa mearga pe acolo. Nu am plecat cu mana goala de la haine, pentru ca am luat un plovar foarte dragut la vreo 20 de lei si o bluza la fel de super la vreo 30 de lei.

Acuma nu stiu daca e din cauza ca e locul nou sau asa s-or fi nimerit toate cele 7 casierite la care am scanat ce am pus in carut, dar toate s-au miscat foarte repede si nu am simtit ca imbatranesc la coada. Am avut totusi un episod enervant cu o babeta la o casa de cosuri (care nu e marcata vizibil, ma jur ca nu m-am prins ca aia e casa de cosuri si ca nu incapea si carutul meu pe acolo), fiindca babeta s-a bagat cu nonsalanta in fata mea si eu eram lipsita de rabdare, pentru ca eram cu fii-mea care se plictisise si ma baunea in creieri ca voia un croasant pe care normal ca inca nu i-l puteam da, ca nu-l platisem si nu aveam chef sa stau dupa fosile tupeiste cu mult timp liber. Asa ca acum am grija sa casc ochii sa nu nimeresc iar la vreo casa de cosuri, ca eu merg numai cu carut, ca in carut pot s-o parchez pe fii-mea si sa am si eu liniste sa ma uit ce cumpar, ca altfel as sta dupa ea sa nu faca ordine in magazin.

Am mai vazut o oferta buna la un monitor, dar nu mai stiu exact cat era. Si am vazut oferte fara egal la o multime de produse.

Na, ca acuma, dupa ce am scris de chestia asta… am chef sa merg iar, ca sufla vantul prin frigider.  Si vreau si un vin bun, ca am ceva de sarbatorit, si numai la real,- pot sa si gust ce iau. Asa ca am sa ma duc. Nu stiu daca la noapte sau peste vreo ora… Oricum, e minunat ca am in sfarsit magazinul meu bine garnisit in care sa ma duc la orice ora imi tuna!

Leave a Reply

