De ce tzoale de la Tara Fashion

Cum mi-am facut mult timp de gandire in ultima vreme, am realizat trei chestii:

  1. Am fost grasa prea multa vreme. Time to stop (11 kile jos and counting).
  2. Mi-a fost intotdeauna frica sa ma imbrac cum simt, asa ca m-am imbracat numai cum trebuie sau “failsafe” dar boring.
  3. Nu mi-am mai luat tzoale, din motivele de mai sus, de ceva ani (da, pe bune! adica tzoale, nu carpe de pus ca sacul peste corp sa-l ascunda, ci tzoale, care sa arate ceva, sa spuna ceva).

Asa ca Tara Fashion mi-a sarit in ochi luna asta in AFI Palace Cotroceni (ca na, nu puteam sa merg numai la real,- si oricum mi-am luat cizme de la GazIt) pentru ca au tzoale cu nerv, care mi-au atras atentia pentru ca arata altfel decat porcariile plicticoase de care m-am saturat sau carpele pseudofashionable care imi ies pe nas cand merg pe strada, ca-s toate pitzurile imbracate cu ele. Si chiar am pus ochii pe niste chestii de acolo. Acum, cu proba de la SuperBlog2009, aflu si ca Tara Fashion e de fapt magazin online si ca online a inceput povestea…

Si am intrat pe site si am rascolit sertarele virtuale cu tzoale. Mi se pare de exceptie ca pot sa dau zoom pozelor si pot sa vad tesatura, materialul, cam cum arata de fapt. Imi place ideea cu cabina de proba, numai ca as fi facut cumva sa se poata micsora sau mari pozele si sa aiba fundal transparent, ca sa le pot potrivi calumea una peste cealalta si chiar sa-mi dau seama cum ar arata “tinuta” intreaga. Si ideea cu “completeaza tinuta” imi place, e bine sa ai direct o selectie de haine care se potrivesc intre ele, sa nu mai stai sa cauti, mai ales la fricoase ca mine, care abia acum incearca sa invete sa aiba tupeul sa amestece textilele si culorile intre ele.

Tarafashion.ro e – cred – singurul magazin virtual de tzoale de pe la noi unde sunt toate facilitatile astea cu “cabina de proba” si cu “completarea tinutei”. Si sectiunea cu “tinute complete” e foarte buna, ca iti mai da idei de combinatii de haine. E greu sa cumperi haine online, dar cred ca toate micile detalii de care a avut grija Tara Fashion in site chiar ajuta. Asa ca, da, cred ca din motivele astea as cumpara tzoale de la Tara Fashion online:

  • hainele sunt deosebite;
  • site-ul ofera niste “unelte” care ma ajuta sa “vad” haina aleasa pe mine.

Leave a Reply

