Nintendo Wii – sport si fitness in sufragerie

Wii Fit - Hoops
Wii Fit – Hoops

La cat sunt eu de puturoasa cand e vorba de sport, poate gaselnita asta (Nintendo Wii cu Wii Sports Resorts si/sau Wii Fit Plus de care am aflat acum, cu SuperBlogul2009) sa ma mai scoata din amorteala – dar numai cu conditia sa-mi dea si ceva de facut cu creierul (sau de amortit creierul) in timp ce pun muschiul la lucru.

Problema mea cu sporturile in general este ca ma plictisesc din lipsa teribila de activitate cerebrala. Zau. Pai ce e aia, sa stai pe capra si sa dai din picioare, sa gafai ca un porc asudat si… asta sa fie tot, numai ca in final sa ai satisfactia ca ai brand si un pachet de sase? Sau sa tzopai ca un purice pe steroizi, cu picioarele invelite in jambiere si tzatzele stranse bine in bustiera ca sa nu-ti dai cu ele peste ochi de atata zbucium, pe o muzica saltareata care poate ca nici nu-ti place, numai ca sa zici ca faci aerobic si iti scad suncile de pe buci si craci?

Si creierul? In timpul asta, ce face creierul? La ce te gandesti in timp ce iti incordezi cate un gluteus maximus in speranta ca faci un cur rotund si tare ca o piatra? Cum faci sa nu te apuce plansul de plictiseala? Cum faci sa tragi de fiare fara sa ai senzatia ca ai murit cerebral o ora sau doua din viata ta pe care oricum nu apuci sa o traiesti, ca ti-o ocupa altii, repede-repede?

Am incercat sa ascult muzica si sa ma dau cu bicicleta. Nu functioneaza. In casa, pe cea medicinala, imi vine sa urlu oricum de plictiseala si am senzatia ca nu mai trece dracului timpul odata sa pot sa ma dau jos si sa-mi vad de ale mele. Afara, pe bicicleta adevarata, trebuie sa ma feresc de caini si de porcii din trafic, specia aia care are claxon si crede ca trebuie sa-l foloseasca in spatele tau, ca poate cazi dracu’, iti rupi gatul si le oferi lor un show la care sa rada. Prea mult stress.

Am incercat sa dansez. Nu pot decat daca sunt singura acasa si nu sunt mai niciodata singura acasa, ca daca nu e al meu, e fii-mea si de obicei sunt amandoi. Si oricum nu ma tine entuziasmul mai mult de cateva zile. Ca pe urma vad ca nu am niciun rezultat si imi bag picioarele.

Fitness mi-e lene sa fac, pentru ca asta ar insemna sa plec de acasa si sa gasesc un timp in saptamana, de doua sau chiar trei ori, in care sa pot sa ma car din ale mele in mod regulat. Bun, si sa zicem prin absurd ca as reusi chestia asta, ce mama dracului as face ora aia acolo, in afara de faptul ca ar trebui sa indur socializarea de suprafata cu niste indivizi cu care stiu din start ca nu am nicio legatura?

Wii Fit - Balance
Wii Fit – Balance

Dracia asta insa…

  • mi-ar da senzatia ca ma joc, ceea ce e ok, adica nu m-as plictisi, nu?
  • fiind acasa, e clar ca orice as face, adica si daca as mima ca alerg prin parc, nu m-ar ataca niciun caine si nu m-ar claxona niciun cretin.
  • e comoda, ca e acasa si nu ar trebui sa socializez cu diversi dubiosi veniti sa faca brand la sala.
  • (ma refer la Fit) imi masoara echilibrul, BMI, im face un program ca sa dau cate kile vreau in cat timp stabilesc eu, e ca un “personal trainer” fara neajunsurile unuia (de obicei sunt enervanti).

Bai. Costa 800 – 1000 de lei consola cu pachetele de sport si pahetul Fit mai costa inca vreo 400. Hm… Un abonament la sala pe sase luni, nu? Numai ca teoretic raman cu dracia in casa si pot sa ma fit cand vreau. Ar merita…

Numai ca acum nu am banii astia. Injust.

Leave a Reply

