Acreala postelectorala

Da, Romania a votat. Gata. A iesit Basescu. La mustata. Bucurie mare la juma’ din ciupalacii cu cetatenie romana, jale mare la cealalta jumatate. Si dupa ce trec si bucuria si jalea, trece si criza? Daca din urne iesea Geoana si dimineata, nu numa’ seara, trecea criza? Acuma, ca i s-a dat continuitate lui Basescu, tara asta o sa devina brusc functionala? Institutiile publice or sa mai incurce alocatiile si indemnizatiile mamelor la schimbarea de soft, or sa mai greseasca pensii, or sa mai someze la plata proprietarii de masini care au platit tot ce era de platit… sau nu? O sa ma duc pe la ANAF sau pe la orice alt ghiseu nenorocit powered by statul roman si o sa dau de functionare numai miere si lapte, pregatite sa ma ajute sa-mi rezolv problemele si constiente ca eu platesc pentru salariile lor? Daca parlamentulRomaniei o sa aiba acum un singur dormitor o singura camera, ma ajuta pe mine, cetateanul, cu ceva? Or sa faca legi mai bune sau or sa faca legi proaste mai repede? Imi scad impozitele sau iar ma someaza la plata desi le-am platit, ca sa ma doara inima odata la 3 luni, pentru ca ei au “plan” de colectare? O sa am stabilitate legislativa ca sa pot sa prevad ce urmeaza sa fac, daca pot sau nu sa angajez oameni sa ma ajute si astfel sa mai hranesc pe cineva si sa imi fie mai usor si mie, sau o sa am iar legi facute peste noapte, cum deja m-am obisnuit? O sa ma culc in siguranta, calma si cu toate puse la punct si o sa ma trezesc cu un impozit anuntat matinal, ca sa nu-i dau de cap o vreme si sa am de ce munci pana la 3 noaptea si aproape sa nu-mi mai vad copilul in incercarea de a-mi crea propria stabilitate intr-o tara in care legile sunt ca nisipurile miscatoare? O sa-mi pot totusi deduce TVA-ul si benzina pe masina care este de firma, luata pe firma, inscriptionata cu abtibilduri cu brand-ul firmei, folosita pentru firma si treburile firmei, de la intalniri la evenimente, pe care uneori si destul de rar, ca viata mea e incalcita intre munca sa pot trai decent si munca pentru statul roman care ma spoliaza, o mai folosesc si ca sa imi care 3 pungi de cumparaturi de la real? Deci faptul ca a iesit Basescu si nu Geoana sau ca ar fi iesit Geoana si nu Basescu… conteaza? Faptul ca romanii sunt pasional impartiti si se cearta intre ei si se rup prietenii si se arunca insulte pentru niste indivizi cu interes zero pentru viata si binele nostru… conteaza?

Nu.

In Romania nu conteaza omul de rand. Nu contati. Nu contam. Niciunul dintre noi nu face nici cat o ceapa degerata decat in masura in care cotizeaza la stat ca sa aiba astia de unde fura. Astia azi se pupa, maine se scuipa si noi muncim la fel de mult, noi facem banii pe care se bat ei in campanii electorale.

Mi-e atat de sila.

Nu ma mai intereseaza.

Romania a facut oricum un bors, cu optiunile ei electorale care au dus la turul 2. Romania a creat acest tur 2. Romania e o mizerie din cauza ca cei care traiesc in ea si in afara ei sunt niste imbecili. Plec.

2 Responses

  1. O hotarare inteleapta(cea din finalul postarii).Bafta.Roaga-te pt.aia de raman aici.
    Macar daca iesea Geoana,aveam sansa unui premier neamt.N-avea cum sa fie mai rau decat cu aia romani,care s-a vazut ce rahatu’ praf au facut pana acum.

  2. Gandesti ca o adolescenta! :-))
    Si nu fac misto de tine. Ce vrea sa scriu?
    Ne plangem de lipsa de minte a noilor generatii. Personal, am tot spus-o/ scris-o, noile generatii ne sunt superioare in gandire si perceptia asupra realitatilor imediate. Mie, in masura in care am avut contact cu ei, imi plac cu mult mai mult decat generatiile de peste 40 de ani, cei pe care eu ii cred marcati ireversibil de tarele fostei societati.
    Studiul celor de la Cult Market Research ne-a dat un portret al romanilor, in viziunea adolescentilor liceeni:

    Defecte:

    -coruptia si hotia- 20%
    -lipsa de valoare a politicienilor- 6%
    -lenea- 5%

    Calitati:

    -sociabilitate, toleranta, ospitalitate, altruism- 20%
    -optimism, patriotism, maturitate, verticalitate- 17%
    -responsabilitate- 10%
    -harnicie- 3%
    -spirit intreprinzator- 3%

Leave a Reply

