Joc de Asus G51

ASUS G51
ASUS G51

Hm. Tema la SuperBlog2009 – sa ma gandesc si sa scriu un scenariu de joc care sa se poata juca pe o jucarie (repetitia e mama intratului ideii in cap) de la ASUS pe care o cheama Asus G51 si care, pe langa ca e dotata cu o placa video de moare lumea, mai stie si 3D. Azi nu-s foarte creativa, nici jocuri nu am mare chef sa joc, desi ideea de a-mi pune pe nas ochelarii (pentru 3D) si de a ma juca ceva dinamic, cu pac-pac, cu frunze care fosgaie, sa vad glontul cum se apropie, poate prin vreo jungla sau prin vreun oras decadent si exclusiv nocturn, gen DeusEx 1… mi-ar cam placea. De fapt, mi-ar prinde chiar bine. Nu am mai jucat demult ceva antrenant. Cu o intriga misto. Care sa nu fie numai cu conspiratii, roboti, salveaza printesa sau lumea si asa mai departe. Care sa aiba si ceva questy. Si ceva antrenant. Si physical. Si o grafica de sa ma sperii noaptea de cati oameni am omorat cu mouse-ul.

Asa ca mi-as imagina ceva care sa nu fie cu razboi si nici guerilla sau ceva, ci o chestie in care o specie umanoida vrea sa o prinda si sa o schimbe pe cealalta, la fel de umanoida dar cu trasaturi totusi foarte diferite (treaba de concept artist genial, dar nu imposibila), ambele posedand tehnologia de a face asta si ambele fiind in esenta non-violente… cum sa faci sa nu ucizi adversarul, sa-l prinzi si sa-l transformi ca sa te serveasca pe tine, avand in vedere si faptul ca fiecare transformat iti poate da hinturi utile ca sa-ti continui misiunea si in acelasi timp sa ai o mare problema, pentru ca nu stii ca “ostilii” nu sunt nici ei ucigasi, ci au acelasi scop ca tine, asimilarea (dar asta afli la sfarsit, cand mergi pe una dintre optiunile de final, logic). Ideea e ca daca omori prea multi din dusmani pierzi informatii pretioase si jocul e mai greu si mai cu sange si mai periculos, iar daca esti destept si stii sa-i prinzi pe aia si sa-i faci ai tai, scapi mai frumos si mai spectaculos, cu cinematicuri dragute, din diversele etape ale misiunii…

Mi-ar placea sa ma plimb prin locuri din astea in 3D...

Mi-ar placea sa ma plimb prin locuri din astea in 3D...

Ei, asta a fost mecanismul si un pic din intriga – as putea sa scriu un plot frumusel pe tema asta, dar nu merge intr-o postare. Si mi-e si somn… Si nici goggles din aia 3D nu am si nici placa mea video nu-i de jocuri si ma oftic deja pentru ca mi-e de fapt dor de mor de… DeusEx 1. Jocul cu cel mai tare scenariu pe care l-am jucat vreodata, a, si singurul pe care l-am jucat fara walkthrough si pana la capat, adica pana la cele 3 capete plus bonus.

Somn usor, cred ca am sa visez ca ma urmaresc specii ciudate.

Leave a Reply

