ASUS O!Play HDP-R1 HD

ASUS O!Play HDP-R1 HD

ASUS O!Play HDP-R1 HD

Inca o etapa de SuperBlog2009!

Stau si ma uit de vreo trei zile la O!Play-ul asta. Si ma scarpin in cap ca Moromete. Pai daca vreau sa vad un film in HD, cum am acasa in loc de TV un minunat monitor urias cu tuner, infig matzul monitorului direct in laptop si vad filmul. Daca vreau sa ascult muzica tot ce trebuie sa fac e sa conectez boxele tot la laptop si gata sau imi pun castile la telefon si ascult ce muzica vreau, ca are mp3 player. Daca nu am chef sa ma complic cu laptopul care – sa zicem – e voluminos totusi, iau un stick si il bag in DVD player, ca de aia am cautat unul cu USB. Atunci, daca deja pot face toate chestiile astea, la ce bun un ASUS O!Play HDP-R1 HD?

Pai, de exemplu, l-as putea lua in geanta cand merg la tara. DVD playerul e mare si lat, plus ca e conectat cu 1000 de fire si nu e la indemana sa te cari cu el in deplasare. Sau l-as putea lua la prieteni cand avem chef de vazut un film si daca poate omul nu are DVD player (inca). Sau la munte, la cabana, chiar daca nu cred ca ar fi rost de vazut ceva in HD acolo, dar asa, macar sa simt ca am posibilitatea sa vad un film daca vreau. Chestia e ca masinaria e mititica si usor de luat peste tot si nu e exagerat de scumpa, desi eu as astepta pana se face vreo 300 de lei.

Si cred ca e un device foarte misto pentru cei care au desktop sau hardughie mare cu multe ventilatoare si neportabila care se tine sub birou. Nu de alta, dar sa o cari pe aia pana la TV, sa te chinui cu fire si alte chestii numai ca sa vezi un amarat de film… e cam neplacut. Asa ca ASUS O!Play HDP-R1 HD poate sa fie de mare ajutor in situatia asta, mai ales ca am inteles ca stie sa isi ia datele din medii de stocare externe si are interfata eSATA, adica e ca Speedy Gonzales.

Eu poate mi-as lua unul de curiozitate, dar cred ca pentru oamenii comozi carora le plac mult gizmo-urile digitale este un must-have.

One Response

  1. cred ca e mai bun Western Digital TV HD media player pentru ca ai si conexiune la net pe el
    cam la aceeasi bani

Leave a Reply

