Gata SuperBlogul2009!

A venit si ultima proba care nu e o proba a SuperBlog2009, e mai degraba un prilej de a incheia cu feedback concursul PCNews din acest an.

In mod normal m-as fi ocupat si de toate probele optionale, dar din motive cat se poate de serioase mi-a fost imposibil sa ma concentrez si la cele ramase dupa proba cu numarul 25. Si as vrea sa multumesc celor care m-au incurajat sa revin in concurs, chiar daca numai pentru a termina frumos si cu bine treaba inceputa. Am sa vin cu foarte multa placere la premiere si o sa fie o bucurie sa cunosc macar o parte dintre participanti, organizatorii si majoritatea sponsorilor concursului.

Ca vorbim de organizatori, ei sunt PCNews, Swiss Plan si RACK . Cei de la PCNews si Swiss Plan imi sunt cunoscuti de la editia trecuta si ma bucur ca au avut initiativa SuperBlogului si anul asta. E bine ca au ajutat cu organizarea si cei de la RACK , desi nu sunt prea incantata de oferta lor “Facil”, cea cu templaturi la pret de 4 pachete de tigari si o bere; asadar, pentru ei, o recomandare: faceti site-uri serioase – oferta de site-uri pe template nu da bine la imagine, chiar daca e doar un plus pentru serviciul de baza.

Arena IT, salut! Ne vedem la premiere – parca vad ca iar nu scap de poze… :)  :) 🙂 Arena IT sunt cei care au castigat SuperBlogul de anul trecut. Era normal ca anul asta sa se implice altfel in concurs.

Radio Lynx.ro – ascult din cand in cand, de obicei cand ma plictisesc de muzica mea si am chef sa am surprize. Emisiunile nu le prea urmaresc, dar asta numai pentru ca nu urmaresc in general emisiuni radio.

Pe 121.ro ma mai poarta netul atunci cand caut una si alta, chestii de gagici. Singura chestie care nu-mi place la 121 e ca au articole in zona de Sex si relatii care incurajeaza femeiustele usurele sa incerce sa puna gherutele pe barbatii altora. That’s a no-no.

Connect e despre telefoane si gadgeturi de telefon. XTremPC mai cumparam pe vremuri, in ultima vreme n-am apucat sa mai iau reviste de gen; poate (nu bag mana in foc) o sa scap intr-o zi la chioscul de presa din Carrefour sau din Kaufland si am sa vad ce mai zic XtremPC si ce mai e nou. BPP e o chestie interesanta pentru cei care vor sa se apuce sa faca bani din blog. Si, in final, Tech in Style care au fost cat pe-aci sa-mi blocheze Mozilla cu revista lor Flash si am fost cat pe-aci sa pierd ce am scris pana acum.

Astea fiind zise, inchei si eu la timp.

Ne vedem la premiere!

Leave a Reply

