Utilajele de deszapezire au ramas inzapezite

Se intampla chiar acum, 16 decembrie 2009, ora 8:00 AM, in judetul Buzau, Romania, Uniunea Europeana.

Las ca se contrabalanseaza cand vin deontologii sa-mi explice mie sa plec daici ca-i deranjez cu parerile mele, si daca o sa plec eu pana la urma o sa se rezolve tot.

Sictir!

PS: un gabor tocma a zis la tv ca cea mai mare parte de vina o au soferii. Io zic sa-i dam afara din tara si pe ei, impreuna cu mine, cu dinescu si cu toti care deranjeaza paici si fac dezordine, si cu siguranta totul va fi bine. Iar faptul ca se anuntase cod galben cu 24 de ore inainte si iar am fost luati ca din oala nu are nici o importanta. Asa cum nu conteaza nici taxele pe care le platim.

Leave a Reply

