Din seria servicii de cacat: BCR Asigurari revine

Despre rahatii astia cu oki am mai scris aici (eu) si aici (Messa).

Da nah, din comoditate, lipsa de timp,  fiind legati de firma de leasing care tot BCR e  si pt un mic bonus care iese din kestia asta, tinand cont ca din auzite la nici o companie de asigurari nu curger lapte si miere, desi la unii cica ar fi mai bine, am zis ca hai sa conitnuam totusi cu acesti rahati cu oki.

Boon, asa ajung io inainte de craciun, cand era zapada aia mare, sa ma duc sa imi reinoiesc rahatu de cassco la rahatu beceristic. Si nu mare mi-a fost mirarea cand am constatat ca de anul asta, pe aceeasi prima de asigurare (procentual vorbind) nu mai am casco integral ci cu fransiza de 100 euro. Adica ei isi trag cu ocazia asta 100 euro la fiecare, dar la ABSOLUT fiecare dosar de dauna.

Mai mult, pana acum polita se reinoia in fiecare an, la valoarea actualizata a masinii – ca doar nu poate sa coste in anul 4 la fel ca atunci cand a iesit pe usa service-ului. Asa se faca ca la o masina de 12.000 euro platesti peste 600 euro in anul 1 si spre 450 in anul 4. Dar, de anul asta, bokiiiii dreq s-au jmekerit: polita se face pe toata durata leasingului, fara actualizarea valorii masinii – adica platesti la aceeasi masina aceeasi 600 si ceva de euro in fiecare an. Daca insa ai dauna totala, ei nu iti iau platesc masina noua. NUNUNUNUNU. Ei iti dau banii la valoarea ACTUALIZATA  a masinii. Chiar si asa, fie. Venea craciunu solstitiu, afara nu se putea circula, oricum sunt pe final de leasing, deci nevermind, mai ales ca pe polita actuala era valoarea actualizata a masinii, fiind polita noua.

Alaltaieri insa mi s-a umplut paharu. Ete si de ce:

Ma dusei la aceeasi infami sa fac RCA la masina pe care o folosesc eu, prelungire la ala anterior, facut tot la ei, care avea ultima zi de valabilitate pe 1 ianuarie. Imi sare tzandara din prima cand ciupalacu ma intreaba codu caen a firmei, desi el avea nevoie numa de sectoru de activitate. Booon, cu putin ajutor trecem peste situatie, ii dau banii si cand sa scrie imi explica ca el nu poate emite decat de ziua urmatoare asigurare cu start de pe 2 ianuarie. Asa ca ma invita sa mai vin odata, ziua urmatoare. Cu alte cuvinte mi-am spart o zi de vacanta si mai trebe sa imi sparg inca una, ca rahatu cu oki nu poate emite. Ihim. Right.

Ii explic ca nu am cum sa vin si ziua urmatoare, ca ziua asta e dedicata mai multor probleme administrative printre care si asta si ca asa trebuie sa se intample, de vreme ce eu sunt cel care plateste. Ca doar nu m-am dus sa ma rog de el, m-am dus ca vreo 10 milioane de dat. Ala ca nu si nu. OK, atunci hai sa nu mai facem prelungire la polita anterioara, facem una nou cu start nu de pe 2, ci de pe 1, sau chiar 31 decembrie. Dar vai, nici asta nu se poate, ca am deja o polita. Asa si? Eu platesc in plus pt una sau doua zile de asigurare, imi asum asta si gata. Ala nu si nu. Ca baza de date ma arata cu 2 polite si nu se poate. Ca e groaznic, ingrozitor, imposibil, oribil si traumatizant. Deci nu se poa. Sictir.

Plin de lene sa umblu sa gasesc pe altii, ii mai propun retardului inca o solutie: sa ii dau banii, sa imi taie chitanta cu data platii si sa imi faca el rca-ul cand poate, si vin eu sa il ridic dupa anu nou. Dar supriza: nu se poate!!!!!!!!! Pentru ca cica data chitantei scrisa pe polita tre sa fie aceeasi cu data politei.

E, la faza asta mi-a sarit tzandara, am luat banii inapoi si am plecat. Ca doar trebuia sa imi rezolv problema, daia mi-am luat pauza de la vacanta. Si i-am gasit pe unii la colt de strada care mi-au facut rca nu cu 9 milioane cat era la aia, ci cu 6 milioane, la Carpatica Asigurari.

Concluzia? Cred ca e evidenta. Cu SICTIRUL de rigoare.

4 Responses

  1. Bai, intr-un fel ii mai inteleg si pe astia de la asigurari…eu am patit-o cu Omniasig-ul…la casco. Deci am gasit masina cu parbrizul spart in parcare si mai aveam o mica zgarietura pe aripa…si pt chestiile astea 2 la service-ul Prestige din Berceni au umflat aia factura pana la 42 de milioane!!!! In conditiile in care lucrarea aia costa maximum 15, 16 mil. Au pretins ca au demontat aripa (ca sa refaca o zgarietura de fix 5 cm), ca au scos farurile (ca sa moenteze parbrizul) si alte aberatii crunte!!! Cand au vazut aia de la Omniasig, abia mi-au scos eliberat avizul, sau ce mama lui era ala….

  2. off topic: am scris si “scos”si “eliberat”in aceeasipropozitie…retrag unul dintre cuvinte, pe care vrei tu, doar sa se inteleaga ideea:)

  3. @Marusia

    Presupun ca te referi la faza cu fransiza si raspund ca atare.

    Faptul ca aia de la service-uri fut meciu nu e treaba mea, ci a celor de la asigurari, ca ei tre sa verifice, nu eu. Eu verific atunci cand ma duc si platesc eu. Daca totusi ei mai trebe sa angajeze si sa plateasca oameni in plus numai pt verificarea service-urilor, ok, fie, sa mareasca pretuyl asigurarii – dar oooooops, asta s-a intamplat deja.

    Si oricum, situatia cu umflatul pretului nu explica de ce eu as plati casco ca pt o masina noua si ei sa ma despagubeasca ca pt o masina veche. Reiau ideea de mai sus – daca e cazul sa mareasca costul, in cazul casco acel procent de ~5% sa devina 6%, asa sa fie. Sa mareasca si gata. Da sa platesti casco la pret de masina noua si ei sa te despagubeasca in anul 4 la pret de masina veche mi se pare o maxima magarie si manareala pe fata.

  4. Uite d-aia ma bazez io pe noroc (si io-te ca am! :-)) ), si nu fuk decat obligatoria. Si, imediat ce-mi iau masina noo, renunt la garantie. Ca am mecanic bun si ieftin. Si, chiar daca (absurd, doar am stabilit ca am mancat kkt cand eram mic, deci am noroc! :-)) ), deci, chiar daca mi-ar crapa motoru’, la cat economisesc din diferenta mecanicu’ meu/ mecanicii talharilor, pot sa-mi iau motor nou, tot raman bani!😉

Leave a Reply

