Resiliant Unholy Son of a Bitch

Asta fiind eu. Pentru ca ieri am fost la stomatolog. Btw, exceptionala doamna doctor. Toata stima si toate multumirile mele. Dau si link, ca merita: stomatolog

Dar sa revenim la mine, ca doar sunt egocentric. De ce resiliant. Pt ca mi-a facut 4 fiole de anestezie. Adica doza de 4 ori mai mare decat la oamenii normali. Si nervu meu rebel nu si nu. Ca el e mai jmeker decat noi si nu se da batut.

Si de ce unholy. Pai nu e vorba aia ca ce-i rau nu piere? Si dau io semne de pieire? neeeeeeeee. cred ca daca ma bagau la camera de gazare la auschwitz ieseam doar tusind putin. Asa ca cu cat mai resiliant, cu atat mai unholy. Nu de alta, da am rezistenta naturala la diversele tipuri de “droguri”. Daia pot sa beau o litrutza de whisky odata, si daia 5 extraverale  (pe testate) nu ma pot linisti. Deci resiliant si unholy.

Si aia cu son of a bitch e figura de stil, ca maicamia e femeie decenta si credincioasa pe deasupra. desi bitch poate insemna mai multe lucruri. da sa nu intram in detalii.

Asa ca hai sictir.

One Response

  1. Dupa 4 doze de anestetic, si eu plangeam si dadeam din picioare pe scaunul stomatologului.
    Singurul anestetic care a funstionat 100 %, a fost Ubistein Forte …poate o sa ai mai mult spor cu asta…

Leave a Reply

