Retarzilor!

M-am abtinut cat am putut sa arunc chestia asta, dar, pe bune, nu mai pot.

Imi bag pula in ea de modestie asa ca ma laud. Pastrand proportiile, e ca si cum as zice cam am pula enorma si coaiele gigantice. Numa ca asta e pt comuna primitiva. Acum suntem cu totii niste rafinati, asa ca ete: am 150 IQ.

Bine majoritatea (sa zicem vreo 99%) o sa zica “asa, si ce?”. Pai ia daici.

Distanta dintre mine si individul mediu este ca distanta intre omul mediu  si maimuta medie si oarecum dublul distantei dintre omul mediu si o bucata de lemn (oricare ar fi bucata cu pricina).

Distanta dintre mine si voi, cei care va credeti “inteligenti” e de vreo 30 puncte, care imi ofera exact capacitatea de a intelege subtilitatile care voua va scapa. Si prin subtilitate nu inteleg faptul ca piza X se juca cu suvitza de par incercand sa spuna ca vrea pula.

Distanta dintre mine si voi, cei mai extraordinari dintre voi, e de vreo 20 puncte. Suficient insa cat sa nu inteleaga pe loc lucruri care mi se par elementare si sa ceara explicatii.

Abia de la 140 incolo incep prietenii mei. Problema e ca suntem sub 1%. Adica vad unu dinasta la 9 decenti si 90 de maimute idioate.

Iar in sus prea mult nu am unde sa ma uit. Din cate stiu eu, varfu e pe la vreo 180 iar zona nu e tocmai populata. Dar pentru unu dinasta probabil ca si eu sunt unul din idioti.

Si am cunoscut prea putini, cat sa ii numar pe degetele de la o mana.

Va cunosc insa pe voi. Multi, idioti, credinciosi (de cele mai multe ori), multumiti de sine. Si mi-e sila. Nici macar sictir, doar sila.

Si sunt singur.

17 Responses

  1. Mogre, ce test ai facut de ti-a iesit 150?

  2. Io am 160! Asa ca sa fii fericit ca te consider prieten! :-))))
    Unde ti-ai facut testul? Un link ar fi ideal!

  3. Ma simt prost. Am doar 136🙂

  4. Pacat ca n-ai si caracter pe masura IQ-ului cu care te lauzi.

  5. 🙂 Vreau si eu… Dar l-as face pe acelasi, ca sa avem termen de comparatie. Un link, ceva…?

  6. Eu l-am facut pe asta de aici http://www.highiqsociety.org/iq_tests/ (TA3) de cateva ori din 2006 pana acum. E destul de simplut, am scos intre 145 si 159.

  7. @Dorin Enake: Pentru a mia oara: hai sictir!

  8. Nu e de pe net, l-am facut dintr-o carte de teste pe care am cumparat-o prin facultate. Din pacate nu mai tin minte cum o chema pe profesoara care o publicase si mi-a mai fost si furata intre timp😦
    Tin minte insa ca erau niste baterii de teste recomandate adaptate si recomandate de unul din profesorii nostri, parca era cel de psihosociologie.

  9. 144😛
    Concluzia? Nimeni nu-i ca Mogre. Apropo, Messa l-a facut? Sa n-ai surprize🙂🙂🙂🙂

  10. La mine e tristeţe mare, la ultimul test am obţinut 174 din 180 şi totuşi deseori îmi dau seama că nu sunt genial ci mai degrabă tâmpit.

  11. Daca si pe blog la ciutacu scrie ca e genial, e firesc sa aveti din oficiu 100 de puncte + ce mai luati voi = briliantilor :)))))

  12. Mah, daca tu zici, asa o fi, ca se pare ca te pricepi

  13. @balinferi – congratulatziuni

  14. eu am cam 132 – rezultat la teste Mensa, nu d-astea luate din reviste, acolo îmi iese mai mult 🙂
    şi cu ăştia (doar) 132 am găsit o mare eroare în cele de mai jos. tu o vezi? 🙂

    Distanta dintre mine si individul mediu este ca distanta intre omul mediu si maimuta medie si oarecum dublul distantei dintre omul mediu si o bucata de lemn (oricare ar fi bucata cu pricina).

  15. Mogre, ejti neserios domne! Io am 160 la Mensa(no in corpore barosano), nu la d-alea de reviste! :-)))

  16. @tizul – nu era test din formula as sau mai stiu eu ce hartie igienica colorata; era carte cu teste publicata de o profesoara de la fac de psihologie, cu tinta clara in zona profesionala si continand baterii de teste corect calibrate pe populatie

  17. […] Dar daca era dupa funeraliu, eram acum pielea pulii, fara facultate, fara bac. Sau poate cea mai mare realizare a mea era sa fiu un interlop de succes. Doar am tot zis ca sunt enervant de inteligent. […]

Leave a Reply

