beamvistu

Azi am vazut unu cu bmw. cand o zic asa, aproape ca bmw nu mai e tot una cu Bayerische Motor Werke. Adica ceva soi de fabrica de motoare din Bavaria.

E, baiatu asta, cu garda la sol cam ca masina mea, de 10-15 cm, cu care numa viata buna nu am pe sleaurile de 20 cm de pe stradutele din cotroceni, se parcase intelectual pe undeva prin centrul istoric, undei fusei la beute.  Intelectual adica in zapada de ~15 cm.

E, ete cur, de data asta nu m-am oferit sa imping prostu, mai ales ca se bagase acolo fix fara sa gandeasca. Da m-am gandit sa ii zic baiatului cu lopata de la 10 m mai incolo sa ii ofere serviciile (evident contra cost, ca altfel nu se poa) idiotului.

Faza la care “baiatu” cu pricina, in loc sa zica mersi, sau macar sa ii ofere aluia serviciu din care el in mod evident isi facea banii imi raspunde “pai bine ba, daca-i prost?” ; eu: “da mah, da mai faci un ban”; el: “lasa-l sa vina sa ceara”. In timpul asta bemvistul, care parea manelist de ardeal dupa numar, scotea fum supraturandu-si performantul motor.

Sictir pe peretzi.

2 Responses

  1. Apoi chiar ca-i cam bou beemvistul de care vorbesti, pt ca 15 cm de zapada nu-s chiar o calamitate🙂

    Contrar parerii generale a bizonilor, BMW-ul chiar nu are probleme majore pe zapada (decat daca e bou soferul ).

  2. Pai realitatea arata ca totusi are probleme majore cu zapada sau ca soferii de BMW ie boi in majoritate (ca nu doar Mogre a vazut faze de scris la capitolul “Am BMW-u’, ce kilu’ meu!”)

Leave a Reply

