idee de bijnitz

Am auzit ca valentin ceasca, fiu sinitrului dictator a inregistrat la OSIM numele de familie a lu tacsu pe care nu il voi putea numi aici exact din acele motive. Dupa care a cerut interzicerea unei piese de teatru cu ultimele zile ale lui ceascha al batran.

Ei bine, daca se poate asa ceva, io o sa ma duc sa inregistrez la OSIM “cacat” si o sa cer taxa fiecarui om din tara asta, ori de cate ori se caca – ca doar foloseste o marca inregistrata care imi apartine. Plus ca o sa ma iau si de bok, pe motive similare.

Io zic ca ma imbogatesc. Parerea mea.

One Response

  1. Bre, io am un pretenar care se interpreteaza Ceausescu si nu-i ruda cu abuziv-impuscatii. I-am propus sa-i dea in judecata ca de ce-i poarta numele si-l tarasc prin fecale (fecale, ca sa nu-ti platesc taxa pe kkt! :-)) ).

Leave a Reply

