sectorul 1 al lui chiliman – de maxim porc

Imi vin multe lucruri urate “la gura”, dar in ideea de a pastra seriozitatea acestei postari am sa ma abtin si am sa ma refer doar la incidentul in cauza.

Trecand peste faptul ca oricum nu exista locuri de parcare si ca toate strazile din centru arata ca si cum ar fi invadate de gandaci gigantici care dorm pe unde apuca, problema mea tine de tarifele firmei care ridica masinile.

Tarifele CFR Transauto SRL:

Ridicarea masinii: 200 RON + TVA

Transportul masini: 200 RON + TVA

“Cazarea” masinii: 300 RON + TVA

Tarifele reale arat cam asa:

Ridicare + transport in limita a 30 km (deci orice sector din buc, cata vreme buc are 30 km diametru) = 140 RON (TVA inclus) la Asistenta Dacia

Parcare oriunde in centru = 1.5 lei pe ora, adica 36 lei / zi sau 24 daca pui numa intervalul taxabil

hai sa zicem ca ridicarea si transportul ar fi cumva. Da sa imi ceri ~350 lei pe zi pe masin parcata in pula cu satelitu, unde nici macar nu au drum de acces sau curte asfaltata, mi se pare o kestie jegoasa. Mai ales cand vine de la singurul primar liberal, caruia ii doresc in aceste momente tot ce e mai rau.

Pt cei care nu stiu, ~350 lei pe zi e camera de hotel de 4 stele, cu mic dejun inclus, caldura, aer conditionat, eventual jacuzzi. Ori masina mea statea in frig, pe pamant (adica nici macar pe asfalt) si sotto nu primise micul dejun.

Ca sa nu am discutii, tre sa o zic si pe asta. Mai e unii deontologi care explica ca domle, tre sa platesti, ca ai gresit. Ihim. Da trebe musai sa platesc la o firma privata care are un business sigur si megaprofitabil, pt ca are “clienti” zi de zi, din lipsa de locuri de parcare? Daca cei care parkeaza ilegal trebe sa plateasca nu am putea pune amenda de 1000 roni (presupunand ca astia chiar sunt un megapericol social) si transportu vreo 20 euro + 5 euro / zi “cazarea” ca in bulgaria?

Liberalii pe care stiu, ce ziceti de asta?

Adica

Dragos Dinca , Alina Gorghiu (aka deputata mea), Mihai Voicu

La modul cel mai serios, astept un raspuns coerent. Nu de alta, da la alegerile urmatoare ma bag mocca la campanie pt marean, singuru primar fara ridicari de masini.

6 Responses

  1. Povestea cu ridicatul masinilor e o mare tampenie. Si ipocrizie in acelasi timp, pentru ca nu ai solutie sa respecti regulile, doar daca ai o masina gonflabila pe care sa o poti lua cu tine.
    Am inteles ca la sectorul 6 taxele sunt cu vreo 30% mai mari, fiind cele mai mari din Bucuresti.
    Nu cumva si sectorul 2 este fara ridicari? Eu asa stiam.

  2. Nu, ontanu este campion de multa vreme la ridicari. A existat si o miscare de strada impotriva lui, unde am fost bineinteles prezenti.

    In sectorul 6 distractia costa la inceputul lui 2009 fix 600 lei – pt ca atunci fusesem acolo cu altcineva cu masina ridicata. Tariful cel mai mare insa (si implicit nesimtirea maxima) sunt in sectorul 1 – la chiliman adica: 833 LEI, din care 357 LEI pentru 24 de ore de tinut masin in camp. Nu stiu insa cum e treaba in sectorul 4.

    Asa ca, ma intreb eu, cum mai puteti arata voi liberalii cu degetul la primarii pedelici pt hotia pe fata pe care o fac? Cata vreme al vostru o face cu sume si mai nesimtite? Si cum crezi ca il pot lua in serios pe Crin atunci cand vorbeste de politica bunului simt in asemenea conditii?

    Dar intrebarea cea mai importanta – pt ca ti-ai exprimat pozitia clar, fara ascunzisuri dupa deget – ce faceti in sensul asta?

  3. Mogre, de doi ani tot ii dau cu petitia din Sectorul 2. Evident ca nu sustin o astfel de solutie nici in 1, 3 sau alt sector si evident ca in momentul in care voi iesi cu semnaturi stranse in fata prima replica va fi “dar in 1 cum e?”. Avem si noi “falitii” nostri…

  4. Meri si pune-le o bomba, pe care s-o revendice “Miscarea pentru locuri de parcare”. Poate asa te iau in seama! :-)))

  5. sector 1 e sector rezidential, lumea tre’ sa-si permita😀

  6. Eu am aflat de problema asta in momentul in care m-am lovit de ea. Am patit-o acum 3 zile pe strada Gratioasa langa aeroportul Baneasa. O strada de altfel intesata de masini parcate, fara trafic ca este o fundatura, fara trafic pietonal si folosita ca loc de parcare pentru cei care au treaba la aeroport. Mi s-a facut greata de tot ce inseamna functionar public numai pentru simplul fapt ca sunt partasi la aceasta practica numita furt cu acte in regula. NU AS AVEA NIMIC IMPOTRIVA SA PLATESC TOATE COSTURILE LEGATE DE FAPTELE MELE CARE ADUC PREJUDICIU PUBLIC CATRE STAT, NU CATRE JEPCARI PRIVATI. Ca dovada ca se fac abuzuri doar pentru profit si nu pentru pedepsirea contravenientilor sta atitudinea politiei. Am primit avertisment, deci fapta mea (parcarea pe un trotuar necirculat) nu era un pericol social si in vistieriea statului nu contribui cu nimic. In schimb, pt “serviciile” societatii jepcare a trebuit sa achit 868 lei.

Leave a Reply

