Scriitor de scriitor mancatzash

Am primit de la Dragos (cu multumirile de rigoare).  Si tre sa dau mai departe. Da e o kestie careia vreau sa ii acord atentie si sa aleg cu grija. Si din pacate in ultimele ~5 zile nu am avut timp nici macar sa beau o bere.  Nu ca nu am vrut! NU AM AVUT TIMP! Cine ma stie intelege ce mare tragedie e asta.

Da promit ca raspund. Si cum nu mi-s politician, o sa ma si tin. A, si mai ceva, promit ca raspund si la aia cu democratia directa.

Mar ajuta insa sa nu ma mai chinui intre 3- si 60 minute pe zi sa ma deszapezesc, futule mortii si ranitii tuturor primarilor de cacat din orasu asta de cacat din tara asta de cacat. Incepand cu ala de la sectoru 1. chiliman adica. pe care imi doresc sa il vad si manjit cu cacat.

Gata. Ma intorc la prima (si singura) bere din ultima saptamana.

Si hai sictir, ca nu se face sa schimbam obiceiul loclului, nu?

Parerea mea.

PS: tocma am constatat ca am mai primit premiul si de la Hash. Mah, incep sa ma simt vedeta. Raman dator.

PS2: Afara viscoleste in dracii aia mari. Si io mi-am pus bocancii la uscat sub calorifer. N-am mai facut asta de cand eram copil. Futui.

2 Responses

  1. Asta inseamna ca ai sa dai zece premii, sau numa’ cinci?

  2. 5 de doo ori. Esti tanar si celebru! Stii strigatura rockerilor. :-)))

Leave a Reply

