Sunt mandru ca sunt roman

Da! Iata ca a venit si ziua asta. Si iata ca dupa decenii de injurat rahatu asta de tara, a venit vremea sa fiu mandru! De ce?

Pe de o parte, pentru ca am avut interviuri de angajari si candidatii au dat dovada de o seriozitate ca niciodata pana acum – adica din 12 oameni invitati, au venti TOTI CEI 12!!!!! Si banuiesc ca asta nu pt ca e criza, ci pt ca in sfarsit aceasta natie si-a regasit demnitatea nationala si valorile supreme, precum seriozitate, responsabilitate, harnicie si competente.

Pe de alta parte, datorita unei ordonante de urgenta ref la salarizarea pt bugetari, conceputa in mod magistral de cuvernul Boc (atentie, nu am scris bok!!!) contabilii din institutiile publica au gasit de cuviinta sa scada banii primiti de bugetari, in unele cazuri cu aproape 50%.

Ceea ce denota respect fata de cetateanul jefuit contribuabil.

Asa ca, iata, in premiera, azi sunt mandru ca sunt Roman!

8 Responses

  1. Cum dracu’ sa fii mandru ca esti roman? Asta-i blasfemie + selectie observationala.
    Pentru fiecare individ din aia 12 exista 1 000 000 de retardati.

    Te somez sa revii la normal!

  2. Eh, maine-ti trece…

  3. Eu personal,cred ca au venit toti 12 din cauza crizei…Nu prea mai sunt vremurile cand iti permiti sa dai cu piciorul la o sansa de angajare!
    Si-n plus,godless are dreptate.Cu 12 insi nu se face primavara.Raman destui tembeli.Ca sa-ti treaca mandria,adu-ti aminte ca traim intr-o tara ortodoxa si intram in postul pastelui!Doar chestia asta si e de ajuns sa ma readuca pe calea cea buna,atunci cand am si eu(rareori,ce-i drept)asemenea stari sufletesti!
    Iar partea a doua,cu scaderea salariilor la bugetari cu 50%,stau eu si ma intreb:de ce p–a mea le-au trebuit 20 de ani ca sa faca treaba asta?Nu cumva e si asta tot un efect al crizei?Dupa 20 de ani,si-au dat seama si ca au iesit prea multi la pensie de boala,si-i cheama acum sa vada daca chiar sunt bolnavi!Da’20 de ani ce p—a mamelor lor au facut?A trebuit sa vina criza si sa ramana bugetul fara bani,ca sa vada ca au prea multi pensionari?

  4. Azi sunt mandru ca-s roman. Si nu am decat stima si cuvinte de lauda pentru domnul Prim Ministru Boc.

  5. Deci… se poate!

  6. vezi ca mandria cade greu la stomac

  7. Gata, mi-a trecut. Bag pula in ea de tara, de prim ministru cacat cu perje, pe numele lui bok si luzari puturosi fomisti. Sictir bah.

    Evident, postul era la marele shto. Da ma bucuram si io de rau cacatilor de la stat pe care ii urasc pe toti cu pasiune. Sictir.

  8. Nici eu nu sunt mandru ca sunt roman ! Bagamias pl in ea de tara si in aia care spun “sunt mandru” DUTE DRACU, MORI IN CHINURI, TAVALESTE-TE PE JOS ! Cum frate sa pui taxa de poluare la motoarele euro 5 ?? Cum sa alte multe lucruri ilegale !? Bag pl in el de guvern si in romanii ce au votat basescu A 2-A OARA !

Leave a Reply

