De ce si cum ma cac pe Earth Hour

In fiecare an in preajma zilei de 27 martie diversi ONG-isti ecologisti ma fut la cap explicandu-mi cum ar trebui sa stau eu o ora in bezna si sa nu consum curent ca sa salvez planeta pulii.

Trecand peste faptul ca nu imi plac nici ong-istii luati separat, nici ecologistii luati separat si cu atat mai putin combinatia, problema mea nu e cu ei, nu e nici cu ideea ecologista de a salva planeta poluand mai putin.

Problema mea e cu ideea retarda din capu alora cum ca 1 ora de bezna fizica (ca intelectuala e oricum si nu doar o ora) ne-ar ajuta cumva sa constientizam ca tre sa salvam planeta pulii.

Realitatea e ca salvez planeta de niste ani buni, zi de zi, si anume de cand am trecut pe becuri cu consum redus (dalea de consuma 11 wati si lumineaza cat 75 or smth). Si salvez planeta pulii atat pentru mine, ca doar imi scade dreq consumul adica si factura, si pentru planeta, ca consum mai putin curent. Sper doar ca curentu pe care il economisesc sa fie ala facut in centrale pe carbuni si nu in hidrocentrale, ca ala nu polueaza.

Si cu masina salvez planeta de ceva ani, mai exact de cand am EURO4. De fapt, daca nu aveam criza + bok ca amplificator de criza, anu asta imi luam Euro5. Dar cum guvernu pulii, la propunerea vacii aleia de gratiela iordache mi-a interzis deducerea cheltuielilor pe masina, astept pana la anu pe cel putin 2 motive – bani si deductibilitatea cheltuielii; pana atunci, multumiti cu totii lu bok ca eu poluez cu euro 4 in loc de euro 5.

Am mai vrut sa salvez planeta si umbland 1 luna cu niste sticle de bere nereturnabile in portbagaj, sa gasesc tomberon dinala diferentiat. Da pula. Asa ca le-am aruncat la tomberonu normal.

Asa ca n-o sa ma apuc sa stau in bezna fericit de ideea tampita a unor ong-isti ecologisti. Fac ce pot tot timpul anului si e semnificativ mai mult decat ora pulii de stat in bezna.

Parerea mea si hai sictir!

8 Responses

  1. bre…sa ma f… pe becurile alea ca se strica de le ia draq… deci unu clasic rezista mai mult decat astea…am luat si pilips si sanio…si sony…si tokyo si yokohama…si diana si pe ana…sa le…f…again… ideea e ca au si mercur in ele… plesnesc ca proastele… nu au durata de viata… si eu sunt vita de noape… kkmk… mie imi miroase incalzirea globala a afacere de 2 lei pe cai mari…de 2 lei grei…

  2. stai fara grija, mercuru’ (adica argintu viu) ti-l scoate vrajitoarele minkatzash, e specializate in astea. acum serios, n-au mercur, poate cel mult niste vapori acolo.

    in fine voiam sa zic ca ma cac si eu pe ora lor verde si in general pe hipsterii astia ecologisti.

  3. Bravo! Să vă câcați bineeeeee, că e biodegradabil….

  4. Bec-de-11-wati-care-lumineaza-de-75-my-hairy-ass. O lae. Cu asa becuri ai nevoie de ochelari mai devreme decat ar trebui.

  5. Eu de cand mi-am schimbat 3/4 din becurile din casa cu de alea economice mi-a scazut factura cu fix pula. Si mai si costa o carca si rezista muuuult mai putin ca cele cu incandescenta. Asa ca sa si le bage in cur ecologistii, sa se cace mai putin. Ca io mi-am facut stoc de becuri de 100W, sper sa ma tina macar pana ies la pensie. Si planeta n-o salvam noi cu economie la bec.

  6. Mah, io am trecut toata firma si toata casa pe becuri dinastea “economico-ecologiste”. Au la ikea (pe care cu ocazia asta o laud) neste becuri dinastea la 3 lei bucata or smth. Asa ca mi-am facut provizii la greu (adica mai am vreo 6 pacasa si mai tot asa la pravalie). Iar la banii astia, ma doare-n pula ca moare repede, ca costa la fel.

    Bine, acuma unii is boi si cumpara la 20 lei becu. La baii aia ar trebui sa si-l bage in cur si sa lumineze fara retea. Driven by stupidity.

  7. Apai plm ikea… pentru cine are, da’ aci pe la noi, oamenii obisnuiti, nu e ikea, si becuri de alea nu-s decat de la 10 lei in sus. Si alea cu 10 lei nu vezi nici sa te caci cu ele. Deci smf.

  8. Mogre, daca n-ai scuipa atata carne tare haios ai fi…

Leave a Reply

