Basescianism

Ieri, la Realitatea FM se discuta despre decizia pedelicilor sa nu mai apara la realitatea si antena3, pe motiv ca mogulii e cah.

Unu dintre aiai care au intrat in direct s-a lansat cu forta intr-o “argumentatie” despre cum ar trebui ca televiziunile astea sa ii acorde putin respect lui baselu si lu ala micu de pricepe greu bok, ca doara e presedinte si prim ministru. Plus ca ar trebui facut ceva pentru protejarea alora doi – eventual sa suspende licenta de emisie a postului, asa ca dovada de democratie, zic eu.

Ne-a povestit si cat de tare il dezgusta pe el alde Prelipceanu si mai vreo cativa si cum nu se mai uita el la realitatea TV decat la

inundatii, crime, accidente, dinastea …

Mai mult, argumentul moderatorului ca presa e obligata sa se uite la ce face puterea, nu opozitia, nu l-a oprit nici macar o zecime de secunda.

Deci sa recapitulam:

  • e fan basescu
  • e de acord sa se ia masuri impotriva celor care sunt de alta parere decat el si idolul lui
  • e pasionat de inundatii, crime, accidente – as rezuma eu povesti tragice, cu morti, eventual si violenta, de tip otevisto/stirile de la ora 5
  • il doare in pula de ideea de democratie

Suficient de clar cine l-a votat pe marinel?

One Response

  1. @Mogre: nu cred ca e corect sa arunci o anatema asupra tuturor votantilor lui Base’.. Eu l-am votat dar asta nu ma impiedica sa tin ochii deschisi, sa nu urmaresc Realitatea sau Antena3, sa nu urmaresc cu atentie criticile ce le sunt aduse. Nu sunt fanul nimanui. Daca jumatate din masa electorala a stat la tv in ziua alegerilor nu e vina mea iar ideea de boicot nu o vad buna; nici corecta. Sa mai zic ca pana in 2000 am fost mebru activ PNL? De ce am plecat.. ar fi o discutie prea lunga. Cat despre cel care a intrat direct ai dreptate! Mi-e sila de ei indiferent care si cu cine a votat. Iar pdl are din partea mea o bila neagra in ceea ce priveste decizia de a boicota cele 2 televiziuni.

Leave a Reply

