basistii. tzuica la negru.

dintr-o eroare, un search aiurea pe net am ajuns pe basescu.ro, unde am gasit o bijuterie; luati daici:

obiectiva 4.05.2010 19:22 nastase, sov, dinu patriciu. becali… .TOTI AU MOSII.. in care cresc gaini, porci, oi. ai livada. fac TUICA LA NEGRU. mananca ECO… noi, prostimea romana, ne batem pe E/uri…

deci ne-am inteles? sov si patriciu fac tzuica la negru. bashescu e cu noi si SOTTTTTTOOOOOO se indoapa cu e-uri.  Si cu whisky, futui, ca n-are mosie sa faca tzuica la negru.

o singura intrebare: cine pula mea e negru asta? o fi ala careia ar trebui sa ii suga udrea pula?

LE: eroarea prin care am ajuns in siteu lu marinelu a fost cautarea “ma cac pe basescu

3 Responses

  1. Cacare placuta. Dupa tuica la Negru. Sa-i puta mai tare. Chit ca marinelului-nationale nu-i mai pute nimic. Ba gresesc. Astia, “Nastase, SOV, Dinu Patriciu. Becali” ii put tot timpu’. :-)))

  2. Conform legilor ar trebuii sa anunti la intrare pe acest blog ca este folosit limbaj vulgar .Poti lua exemplu de la Parazitii sau o amenda pe masura ! Tu alegi ! Tu culegi !
    Cu respect !

  3. Pe acest blog se foloseste limbaj vulgar! Na, e bine? Daca nu, mai citeste si disclaimerele!

    Oricum, vaz ca ma ameninta basistii. Oare ar trebui sa emigrez si eu si toti cei ca mine? sa va lasam singuri aici cu tatucu vostru?

    Hai sictir ba, ca asta e si tara mea si platesc si eu suficiente impozite, retard portocaliu! Si imi ajunge in ce hal au adus tara cacatii astia de la guvernare!

Leave a Reply

