Basescu rulz too

15% tariere la pensii, 25% taiere la salarii

Bai frate, asteptam cu infrigurare sa ne creasca taxele. Dar nu, EL si-a asumat masura corecta. EL a taiat salariile la stat, ajutoarele de somaj pt aia care freaca pula, a taiat pensiile nesimtite. Dar NU A CRESCUT TAXELE.

EL, liderul magnific, a luat decizia corecta. Cu un an jumate intarziere, dar a luat decizia corecta. In sfarsit s-a gandit ca nu e cazul ca mediul privat – adica aia care oricum finanteaza rahatu asta de tzara – sa plateasca factura si de data asta. Ma rog, putea sa incerce, dar probabil intelege si el, prin aburii de whisky ca se ducea dracului tot.

Asa ca platesc acum toti bugetarii, la gramada. Asta dupa ce oricum firmele private s-au dus pulii de suflet dupa cacatu ala de impozit forfetar venit la ideea vacii aleia de gratiela iordache (again: cum pula mea poa sa o cheme pe o vaca gratziela?)

Daca bashescu (ca cacatu bok nu exista) lua decizia asta la inceputul lui 2009, acum eram pe crestere. Poate fara bashescu presedinte, dar cu siguranta cu Basescu in Istoria acestei tari.

Nevermind. Anul trecut am ajuns la limita mea personala, la limita incapacitatii de plata, in punctul in care era sa pierd tot. Am trait momentul, mi-am hranit ura si determinarea si l-am depasit. Acum vreau sa ii vad si pe altii ca se chinuie. Iar bashescu coopereaza.

Pentru prima oara, bashescu e SI presedintele MEU.

LE: Se pare ca am fost prea subtil si m-ati luat drept fan a lu marinelu. Pai bine mah, si tizul si Logosfera, asa parere proasta aveti voi despre mine? WTF? Pe bune, doar am scris explicit acolo, masurile astea trebuiau luate in 2009 la inceput; acum dam terapie de soc unui bolnav pe care s-ar putea doar sa il ajute sa moara. Da nu conteaza, ma bucur ca se chinuie si altii.

5 Responses

  1. S-ar putea sa fii dezamagit din nou de Basescu. Se pare ca cele 25% reduceri SALARIALE inseamna doar ca 25% vor fi dati afara. Aia care au pile suficient de puternice vor trai in continuare nederanjati de criza.
    Masura de reducere a cheltuielilor e insuficienta atat timp cat birocratia nu se eficientizeaza. Nu s-au marit taxele pentru privat, se vor mari spagile de dat ca sa poti sa-ti faci treaba eficient.
    Am pierdut zilele astea 8 ore ca sa-mi fac un pasaport (spe drumuri si tot atatea cozi). Birocratia asta inceata (din motive de management si lipsa informatizarii) va deveni mai inceata. Scad functionarii cu 25%, asta inseamna ca obtinerea pasaportului se prelungeste cu 2 ore. Pentru mine e 1% din timpul de lucru. Echivalenta cu o crestere de taxe de 1%.

  2. Neah… nu te-am luat de fan al lui Marinelu’ doar ca fraza “Pentru prima oara, bashescu e SI presedintele MEU.” prea exploda de optimism 🙂

  3. Remarc ca ai adus aminte de o factura. Cine a beneficiat de produsele de pe ea? E simplu PDL, care a imprumutat bani de la FMI pentru a-si plati campania electorala si a fi la putere pentru a face acelasi nimic ca pana acum. Gandeste-te, e gresit sa spun ca nu ar trebui sa plateasca pensionarii sau bugetarii pentru beneficiile consumate de PDL? NU!
    In plus, daca taierea salariilor sau a pensiilor ar putea fi incadrate la masuri anticriza care sa ne ajute cumva, poate as accepta si aceasta nedreptate, dar 33% din familiile din Romania au in componenta cate un bugetar, iar 25% dintre romani sunt pensionari, bineinteles ca acestia se suprapun intro anumita masura cu cele 33% famili, dar oricum putem estima ca 40% din populatia tarii va fi afectata direct de aceste scaderi salariale. Cei care nu sunt printre cei 40%(ca si mine), ar putea spune ca nu le pasa, dar ceilalti lucreaza in mediul privat care ofera servicii unor oameni dintre care o parte din ei sunt bugetari. Cand scade puterea de cumparare a 40% din populatie, mediul privat va fi nevoit sa-si reduca activitatea, cel mai probabil prin reduceri de personal, care vor fi someri si vor apasa si mai mult pe buget, deci solutia reducerii salariilor e evident gresita acum, ca oricand. Reducerea 15-25 nu e decat metoda ciobaneasca de a face rost de bani pentru a-si plati campania electorala, care nu are nicio legatura cu criza sau cu orice altceva.

  4. Eu urlu de nush cand ca rahatii portocalii toaca banii tuturor pentru campania lor electorala. Mai exact, realegerea marinelului ne-a costat o caruta de bani – cam 10 miliarde de euro estimam eu acu aproape un an: https://elucubratie.wordpress.com/2009/07/03/campanie-electorala-de-peste-zece-miliarde-de-euro-evident-miliardele-noastre/

    In alta ordine de idei, da, stiu ca si mediul privat va fi afectat de scaderea puterii de cumparare. Da stii ceva? ma doarenpula. Eu mi-am luat-o, m-am ridicat si am supravietuit. Mi-am luat toate masurile care trebuiau incat sa nu se mai intample asa ceva. Si acum vreau sa vad cum va moare si voua, bugetarilor capra si sa vedem daca invie si capra voastra precum isuso-capra mea.

    Si da, recunosc, sunt iresponsabil. OK?

Leave a Reply

