Acum sunt sigur: astia au laut-o razna, la modul clinic!

De ceva vreme ma tot intreb daca basescu si bok se joaca constient cu nervii nostri sau o fac pentru ca pe de o parte dau din colt in colt iar pe de alta parte sunt nebuni, dar nu oricum, ci la modul clinic, demonstrabil.

Faza cu “discutam reducerile in CES” si “nu e musai sa batem palma cu fondul” mi s-a parut cel putin dubioasa, pentru ca se juca cu nervii a fo 7 meleoane de cetateni, mai mult sau mai putin meritorii.

Dar acum sunt convins ca au luat-o razna. Nu pentru ca intr-o tara cu scadere demografica e aberant sa tai singura masura care stimuleaza natalitatea, oricat de proasta ar fi acea masura. Nu pentru ca banii pe care ii scutesc taind de la mame sunt de fapt un cacat si ar trebui sa gaseasca surse mult mai mari de bani pt a-si rezolva problemele. Nici pentru ca a zgandarit pe langa altele instinctul parental.

Ci pentru ca s-a luat la tranta cu singurul instinct care il bate pe cel de supravietuire: instinctul matern.

Pot sa o dau in scris cui vrea, ca nimeni, niciodata nu va opri o demonstratie a mamelor; ca nici un jandarm nu il va apara pe basescu de hoardele turbate de mame, isterizate de idiot.

Basescu ala pe care il stiam, manipulator, tot timpul la butoane, care trage sforile si ii iese de fiecare data a dat-o in bara mai grav decat ultimul incepator in jocul asta.

De unde si parerea mea ferma ca a innebunit pur si simplu de tot si ca unica solutie nu e demisia, nici arestul ci internarea de urgenta.

Parerea mea.

5 Responses

  1. Asa e, oricata armura au pe ei jandarmii, politistii sau soldatii, nu ar fi in stare sa dea in femei cu copii, mai ales in fata reporterilor.

    La fel cred ca se va intampla si cu pensionarii, doar ca ei mai au putin timp de iesit in strada… pana vine caldura mare (atunci ma voi duce sa le impart sticla cu apa rece!). Ce forte de ordine vor da in bunicii lor?

    Cred ca incep sa-mi fac sperante pentru tara asta… poate o revolutie fara tineri, fara masculi plini de testosteron; suna bine…

  2. @Mogre: mai mult sau mai putin meritorii? ghicesc eu bine ca e vorba de cine si cu “care” a votat? impartim lumea Mogre? adica aia ‘meritorii” au votat bine, inteleg, corect? si da, ai dreptate: astia au luat-o razna, incepand cu guvernarea Nastase din 2000 ( chiar daca mai usor) chiar au luat-o razna! nici mie nu imi plac multe lucruri, Boc mi se pare chiar penibil (ba nu, chiar este) , Basescu o da in sf-uri cu ‘nu se poate sa schimbam guvernul acum” si altele.. alternative? nu aud nimic.. aici vreau sa aud cate ceva. ceva serios insa, nu doar boceli si injuraturi. sunt satul de astea.

  3. @Rower

    Da, impart lumea in 2: cretini bashisti si oameni cu sanse de normalitate; cata vreme e viziunea mea asupra lumii si nu incerc sa o impun cu pistolul tuturor, e prerea mea, dreptul meu, opinia mea

    Cat ii priveste pe nastase sau tariceanu, nu te supara, da nici unul dintre ei nu consider ca ar fi nebun de legat; da, au facut tot felul de matrapazlacuri, tariceanu in special a crescut nr de bugetari de la 800.000 la 1.400.000 samd

    Dar cat de cat, si unii si altii au si guvernat tara asta, pe langa furturile de rigoare; din pacate bahsescu-bok-udrea-videanu-blaga-si-tot-restul-pdl nu au guvernat nici macar o singura secunda; tot ce au facut ei a fost lupta politica si jaf.

    Parerea mea, bineinteles. Dupa care impart lumea in 2 gashti, c-asa vrea muskiu meu central.

  4. @Mogre

    Iti respect fara rezerve dreptul la opinie si as sari oricand sa-ti apar acest drept, tot fara rezerve, traitz’ar muschiul central 😛

    Nu ma regasesc in niciuna din cele doua categorii/gashti. Fiindca veni vorba… daca am suprima cumva gashca de cretini bashiti, cealalta gashca ar ramane unitara? Sau se va diviza si ea in alte “categorii”?

    Revenind la topic: nici eu nu sunt de acord cu masura de a se taia 25% din indemnizatia pentru cresterea copiilor. Jandarmii oricum ar pierde “batalia”, daca nu in strada cu siguranta in propriile case :))).

  5. Intotdeauna societatea se desparte pe diverse grupuri, bipolare sau multipolare. Iar ca treaba sa nu fie prea simpla, fiecare criteriu vine cu prorpiile segmentari, asa ca ies kestii de genul combinatii de tz luate cate n.

    Intotdeauna cand apare o segmentare dinasta, unii is mai prosti, altii mai dashtepti – asta pt ca e imposibil sa obtii ceva 100% pe medie, ca daia e medie. Sper ca observi distinctia dintre criteriul de delimitare a grupelor si criteriul de evaluare.

    Cum io is dashtept, am 99,99% sanse sa fiu in grupu mai dashtept (ca medie statistica). Prin urmare, intotdeauna va exista grupul “celalalt” pe care sa il blamez; faza e ca as prefera sa ajung sa privesc cu atitudine parinteasca si eventaul sa sprijin pe aia din grupu mai prostilor, dar pt asta trebuie indeplinite 2 conditii:
    – sa nu fie FOARTE prosti, adica sa gasim o cale de comunicare
    – sa nu fie agresivi (kestie care de regula e corelata statistic cu FOARTE prost)

    Din pacate manelistii portocalii sunt si una si alta.

    Sper ca te-am lamurit 😀

Leave a Reply

