Tzaranu roman de la pulitia rutiera

Ma puse dracu sa ajung la sediu pulitiei rutiere din pipera country, spre marea mea nefericire. Dincolo de primul contact nefericit de genu ‘nu e stampila pe timbru’, pana la urma imi “perfectez” dosaru si revin. E, problema e ca imi mai trebuia o amarata de copie. Normal, ei nu au xerox acolo si toata lumea te trimite peste drum, la xeroxu privat care e numa bine pus strategic acolo. Nimic anormal pana acum, e oarecum normala bijnitza de genu asta. Booooooon.

Dau sa ies pe intrarea principala, care era mai aproape de xerox (intrasem pe lateral). Guess fucking what: INTRAREA PRINCIPALA E INCHISA! Accesul se face pe usa din dos.

Acum sa-mi fut una, da ABSOLUT TOTI TARANII tin inchisa intrarea principala si intra prin dos, pe la bucatarie eventual. Si de cele mai multe ori tin camerele “de la strada” nefolosite. Pula mea, fix asta face si pulitia rutiera. Dar daca le zici is tzarani nenorociti jignesti autoritatea puliiiiiiitiei.

Trec peste shocu initial, ocolesc catai cladirea, merg la xerox, fac xerox, revin, ocolesc catai cladirea, ma pun la coada si intreb preventiv
I: de unde iau un formular de inmatriculare?
R: de la xerox de vizavi

Iar ocolesc, traversez, cumpar cu 50 bani o copie xerox a formularului (apropo, o copie xerox normala e 30 bani si in regie cred ca e pana in 10 bani), ocolesc iar cladirea, blestemand mafia lor de cacat care ma pune sa umblu de bezmetic prin curtea lor – ca pana si aia de la monumentul inutilitatii iti dau dracu formularele de care ai nevoie.

Dar mafia asta mica si de cacat e nimic pe langa un adevar socant, odata ce il realizezi:

O autoritate a statului, care iti IMPUNE un animit formular nu e in stare sa iti puna la dispozitie formularul impus tocmai de ei.

Deci da-o in pizda masii, inteleg partial shmenu cu xeroxu, ca o fi a vreunui mare jmenar de pacolo. Dar o autoritate publica care iti impune un formular E OBLIGATA sa iti puna la dispozitie formularul chiar de ei impus. Si da, cacofonia e intentionata.

Altfel spus, s-a urcat scroafa-n copac. Sau tzaranu tot tzaran ramane. Sictir.

PS: Nene Lars, astia chiar nu merita hartzuiti?

11 Responses

  1. Tu le faci ce vrei degeaba pentru că ei nu se consideră vinovați că e ușa aia închisă. De fapt e posibil ca nimeni să nu știe cine ar trebui să deschidă ușa sau de ce e ea închisă.

    Sincer nu-mi dau seama unde trebuie lovit ca să poți schimba ceva.

  2. Sincer sa fiu nici eu nu stiu. Da in situatii de incertitudine, aleatorul este cea mai buna optiune. Asa ca ma iau de ei oricum, oricand, din orice pozite, ca rau nu poa sa faca.

  3. Si eu stiu sediul din Pipera pe de rost tot din pomenada. E o placere totusi sa te plimbi intr-un sediu asa luxos din banii tai, nu?

  4. Oarecum. Desi o placere mai mare ar fi ca daca tot am platit eu pt cosmelie, sa deschida in pula mea usa principala si sa imi puna in pula mea un covor rosu, pentru eu, tu si toti ceilalti suntem CONTRIBUABILUL. Sau macar bage dreq un blowjob.

  5. bleah, ăştia-s oricum inutili. Eu trec zilnic pe lânga un sediu de poliţie rutieră. Guess what? Vis-a-vis de geamurile lor, că-s într-o intersecţie, sunt tot timpul maşini parcate pe banda de mers la dreapta, în dreptul liniei continue. Păi kk-ţii ăia, paraziţi pe banii noştri, nici măcar pe geam nu sunt în stare să se uite, să vadă ce haos este, aşa că să nu mai vorbesc de restul oraşului: haos total în trafic, pe fiecare km parcurs observ cel puţin o infracţiune gravă, ce se poaet lăsa cu accident…bineînţeles că poliţia nu vede niciodată🙂

  6. am putea face un concurs: cine găseşte pe Norc cea mai mare zonă fără încălcări are codului rutier😀 . Probabil nu ar depăşi 700mp. Siteul ăla este o “comoară” pentru a arăta cât sunt de incapabili, aproape în orice oraş, puleţii de la puliţie …

  7. Aualeu, esti in eroare🙂. Aia nu mai sunt la pulitzia rutiera, ca acu sunt nu stiu ce serviciu public etc etc in cadrul prefecturii (aia se ocupa acu de inmatriculari, permise etc). Evident, negrii de-acolo sunt tot aia care pana acu erau politisti, s-a schimbat doar denumirea.

    Legat de formularul x si y – numai tu esti de vina! (doar esti contribuabil, deci clar numai tu poti fi de vina nu si autoritatea statului). Trebuia dreaq sa dai un search pe google si gaseai repede toate formularele si toate kkturile :d

  8. sorry, da am invatat ca e mai bine sa nu bag in seama site-urile oficiale ale hautoritatilor, pt ca de regula sunt actualizate cu curu. In rest, normal, doar eu sunt de vina, in mod firesc. Doar sunt contribuabil, ce pula mea.

    Anyway, azi au deschis si usa din fata. Or fi citit si ei?

  9. Asta e Mogre, unii sunt mai contribuabili decat altii! Credeam ca stii asta :))) Maine, poimaine vei vrea sa urci in tren pe la peronul oficial…

    Serios vorbind, asta e doar una din “micile” sicane aduse zilnic noua de catre acest stat ultra birocratizat. Personal si eu ma aflu de ceva vreme intr-un hatis birocratic imposibil de descalcit.. poate am sa-ti povestesc intr-o zi.

  10. Pai nu te abtine si povesteste!

  11. La inceputul anului trecum am fost (tatal meu) expropriati de catre stat (CNADNR) de doua terenuri ptr constructia soselei de centura a C-tei. Fireste ca a inceput distractia cu dosarele precum ala cu roaba de hartoage de ii lipsea “stampila pe tibru” 😀 Le-am adunat, sortat si le-am bagat in “lucru”..

    Si a inceput “lucrarea” de a durat pana pe 19 septembrie. Asta a fost chiar bine avand in vedere ca de la “acceptarea” dosarului au avut grija sa treaca cele trei luni legale ptr livrarea banilor desi acestia erau “intrati” la Cec de vreo 2 luni.

    Cine si-a luat dobanda va las pe voi sa speculati :))

    Asta a fost ptr primul teren, acum urmeaza distractia.. al doi-lea fiind in indiviza cu vreo 5 urmasi ai matusii tatalui meu. Acum, in acest caz, sunt doua cai: fie ii iei pe toti de mana cu buletin,catel, purcel si ii duci la notariat ca sa inchei rapid problema iesirii din indiviza.. fie actionezi in instanta si astepti.. si astepti.. si tot astepti! :)))

    Noi am ales prima cale. Unul din urmasi nu e in tara. Trimite procura.. vine procura, sta o saptamana la tradus, NU E BUNA! :)) Zicem.. sa trimita alta! Nu se poate ca alti idioti (astia e frati frate indiferent de unde sunt :)) ) nu pricep ce si cum vor notarii nostri. Aici suntem blocati. Adica suntem blocati inaintea unui blocaj si mai si! Chiar daca se va rezolva cumva ne asteapta cateva hartii de scos de la primarie necesare la notariat ptr care va trebui sa ducem cadastrul celui de-al doi-lea teren 😀

    De aici incepe distractia: terenul nu ne mai apartine FIIND DEJA EXPROPRIAT, cu alte cuvinte nu putem sa mai facem cadastru fiind facut deja de catre CNADNR.. astia nu vor sa ni-l dea ca e platit de ei si “le apartine” + ca nu au nici baza legala.

    Doar banii ne asteapta cuminti intr-un cont la Cec. Be Happy!

Leave a Reply

