Teatrul vietii: rromanika

Ca studinte am invatat multe teorii despre reprezentarea realitatii, despre componenta teatrala a relatiilor interumane si alte vrajeli dinastea relativiste (atentie, nu in sensu lu Einstein, aia e o alta poveste!)

Eh, daca tot e vorba de reprezentari (ca mi-am uitat deja ideea cu care incepusem post-ul) ete reprezentarea mea despre teatrul vietii numit rromanika

– un betiv iresponsabil ca presedinte: actor Traian Basescu

– ultimul sclav de cacat (oops, de bok) ca prim ministru – actor Emil Boc

– un prostanac presedinte la senat – actor Mircea Geoana

– o curva (de fapt curvele sunt ok) tarfa presedinte la camera deputatilor – actor Roberta Anastase

– un vames nedemn de un glontz platit de mine la interne – actor Vasile Blaga

– un mafiot la transporturi (e singurul care macar nu e idiot) – actor Radu Berceanu

– inca o curva tarfa la turism si dezvoltare regionala or smth – actresse Elena Gabriela Udrea

Daca va place cum arata, hai sictir!

Parerea mea.

Leave a Reply

