Leii care face miau

Dintr-o eroare a sortii am esuat pe TVR2, la emisiunea “Arena Leilor” – http://port.ro/arena_leilor/pls/fi/films.film_page?i_perf_id=10579700&i_topic_id=1

Copie dupa o binecunoscuta alta vrajeala, da nah, dupa ce ca m-am saturat de atatea ape, telviziunile mogulilor azi au combinat ape cu mai o kestie care imi displace profund, si anume un accident aviatic. Asa ca parea mai buna treaba.

No bine. Si se facea in emisiune ca apar doi ciupalaci, unu complet idiot si una hipsteritza creativa care au primit flit-u de rigoare. Dupa care apare unu cu un plan inchegat, structurat, original, ce mai atat de bun incat si “leii afacerilor” devenisera atenti. De fapt chiar foarte atenti – dupa intrebarile puse. Plus ca individu “catindat” isi facuse temele si stia exact pe ce lume era, asa ca dadea raspunsuri exacte la fiecare intrebare.

Faza de porc e ca l-au refuzat pe motive de genul “nu e zona mea de expertiza” sau “nu am capacitatea de a face o predictie financiara” si alte dinastea.

Apai ma coae, daca tot aveti chef sa judecati si sa va dati pe sticla, nu vreti sa va asumati si voi ceva? Ca fraierii aia care au venit la voi si-au asumat fiecare cuvant spus. Voi chiar nimic?

Cum poti sa il refuzi pe unu care vine la tine, LEUL, aruncand SCUZE? WTF? miauuuuuuuuuuuuu! chiorlauuuuuuuuuuuu!

Parerea mea e ca astia nu au nimic de-a face cu managementul, cu finantele, cu investitiile; sunt doar niste baieti care au facut bani dubiosi si acuma se dau guru.

Da asta e doar parerea mea.

2 Responses

  1. Ai mare dreptate. In managementul romanesc exista foarte multa impostura, amatorism, incompetenta (pe unul din cei de la “Arena” il cunosc PERSONAL); de aceea si criza i-a lovit atat de tare. Multe firme cu reputatie buna sunt de fapt putregaiuri; uita-te la holdingul RTC cum crapa: Diverta e in insolventa, TCE Curiero la fel….

  2. Multumesc. Cine ma cunoaste stie ca eu INTOTDEAUNA am dreptate. Atat de INTOTDEAUNA incat aud texte de genul: “oricat de mult imi displace, trebuie sa recunosc ca IAR ai avut dreptate”😀

Leave a Reply

