Dragi bugetari, sa va fut in gatzi din nou!

Evident continuare la Dragi bugetari, sa va fut in gatzi!

Sa recapitulam: retarzii de la MF vor sa fie siguri ca eu si asociata mea nu avem cazier. Ihim.  In loc sa verifice ei la aialata institutie a aceluiasi stat degeaba, ne-au pus pe noi pe fuga. Asa ca am fost la sectia de potera si am scos cazierele fiscale.

Boooon. De fapt pula bon, ca cand s-a dus colega la fisc aia au zis ca cazierele nu e bune, ca pe ele nu scrie “eliberat in vedera inregistrarii in registrul operatorilor introcomunitari”. WTF???????????? Adica io am mai multe variante de cazier? unele in care am omorat presedintele statului (oooops) si altele in care nu i-am facut nimic? Doar in functie de ce scrie la rubrica “a-i folosi la”

Pai ma cacati cu oki platiti degeaba din banii mei: daca am o adeverinta (cazierul fiind o adeverinta) nu conteaza pentru ce pula mea a fost eliberata; conteaza adevarul pe care il contine (as in adevar din adeverinta?????)

Reiau ce am spus: 25% reducere e prea putin.

Acuma sa facem si o mica analiza financiara. Activitatile noastre sunt de 2 tipuri: management si executie efectiva (ca inca nu-s voiculescu sa ii pune pe altii la munca). Un calcul scut, doar pe executie, ignorand managementul care e mult mai productiv, ne arata ca in timpul de fuga dupa caziere + inscriere NU AM PRODUS de vreo 500 euro + TVA.

Cat a pierdut statu pulii degeaba: TVA = 120 euro; impozit pe profit 80 euro; impozit pe dividende 67.2. Deci statul a pierdut numai de la mine 267.2 euro; nu mai vorbesc de “oamenii” pe care ii plateste fie la sectia de politie fie la fisc, complet dampulea.

Noi, pa aialalta parte am pierdut 352.8 euro. Nu e mare lucru, da tot face cat 2 pensii medii pe care basescu vrea sa le taie. In doar 2 zile!!!!!

Asa ca da, sa va fut in gat. Pe toti. Ar trebui sa fiti aruncati in strada, sa roadeti coaja de copaci si sa re-evoluati, daca sunteti in stare, spre specia umana. Evident, in generatii, ca asa la scurt nu va cred.

Parerea mea.

PS: ideea rahatului ala de registru al operatorilor intracomunitari era sa ADUCA BANI LA BUGET, nu sa piarda. Deci, inca odata, guvernu cacat s-a cacat pe el. Evident, parerea mea.

Leave a Reply

