Mult mai mult sictir.

Mi-e mult prea multa greata.

De cacatu ala de bok (moama ce pleonasm) care incearca sa momeasca pulimea cu bonurile pulii. De cacatu ala de basescu care mai nou se ratioeste la tanti MUE ca sa ne arate el ce aparator vajnic al boborului este el. care este. Mi-e sila si de vanghele care este, care crede ca daca se da pe feisbuc devine ok. Nope. Devine ok daca invata in pula mea limba asta.  Mi-e sila si de antonescu, care se comporta ca un maniaco-depresiv: ori e exuberant ori nu il vezi.

Problema e ca pt toti aia de mai nainte mai si platesc. Ar fi ok ca astia sa fie “performerii” (duca cum zice dna uda si rea) sa performeze in pula mea pe banii lor. Dar nu, io platesc, si din ce in ce mai mult.

Asa ca sustin ce zice Logosfera: suntem “noi” contra “ei”. E intr-adevar atat de simplu

Sictir.

Leave a Reply

