Curatenie

Am facut curatenie in blogroll, cam am tarait-o asa de fo 2 ani.

Am sters o gashca de unii care nu mai existau, desii unii dintre ei imi placeau.

Pe altii i-am sters ca nu imi mai placeau si erai in lista de acu 2 ani, adica cand am dat drumu la jmeozelis.

Si pe altii i-am adaugat, pentru ca am inceput sa-i plac, dar nu am apucat sa ii bag in blogroll pana acuma, din pura lipsa de timp. Adica Evilvan, Hash (chiar daca scrie mai rar), Turambar (momentan zice ca e virusat, deci pun link mai incolo), Bezbojnicul. Plus un politician, adica Dragos Dinca.

Cu siguranta mi-au scapat multi altii, asa ca imi cer scuze in prealabil, cu promisiunea ferma ca voi remedia a.s.a.p.

4 Responses

  1. Pe Bezbojnicul atât de mult ți-a plăcut de el că l-ai pus de două ori, o dată cu blogul tot, a doua oara cu un articol anume.

  2. Rectificat. Deh, de la caldura, futui mama ei de viatza.

  3. Mai bine mai tarziu decat niciodata😉

  4. gud geab!😉

Leave a Reply

