Gata vacanta

Mde. M-am intors in bucuresti; si nu de azi, ci inca de pe 1 septembrie, ca a dat un frig de iti inghetau caoeiele noaptea si daca stateai ghemuit cu mainile pe ele. Cred ca m-au blesemat niste binevoitori, printre care Evilvan (care imi zicea ca sunt un om rau), un client care mi-a zis pe fata ca face vodoo sa ploua si mai niste unii.

Asa ca pe 1 sept dimineata, paralizat de frig, m-am urcat in masina, la caldura, am fugit in Vama la o ultima cafea pe plaja la stuf, dupa care am luat bucata de litoral vama – 2 mai la pozat, ca arata infinit mai bine cu nori si (aproape) fara oameni.

Btw, am “cunoscut” vama la un inceput de iunie, tot aproape pustie, si asa m-am indragostit de locul ala – fara oameni, fara cretini care nu-s in stare sa pice rupti de beti macar intr-un bar (daca nu in camera/cort), fara urbani si corporatisti  incredibil da dashteptzi de la atatea strategii, abordari, branduiri si alte cacaturi.

So, enjoy.

La intrare

La Stuf, of course

De la stuf, privind spre nord

si spre est

si spre sud, spre granita

umbrelutze de stuf parasite

2 mai, golful cu pescaria

2 mai, digul de la pescarie

cioara de mare, tot la pescarie in 2 mai

2 mai, plaja din nord; natura decedata cu caini inca vii

digul din nord, de regula plin de pescari

final apoteotic: PLAJA SECRETA!

PS: din momentul in care am deschis usa casei, Hera, adica matza mea neagra, m-a mieunat timp de o ora cu frecventa de 30 mieunaturi pe minut, FARA PAUZA; urmatoarea ora facea cate o pauza de 1 minut la aprox 5 minute dar in rest respecta frecventa; iar a treia ora, cand deja bagam Starcraft II la greu aproape se linistise – meiuna doar cate un minut, odata la ~5 minute. Biata pisica cat de disperata era.

11 Responses

  1. Eu??? Nu as putea sa fac asa ceva😉
    p.s saraca matza… vezi ca esti un om rau?!😀 ))))

  2. Cine e rau? eu? si chiar tu spui asta, dupa ce scrii ca nu iti plac oamenii? really?🙂
    Apropo, desi iubesc umanitatea, cumva, paradoxal, oamenii nu imi plac nici mie. Hai sa facem o crashma + un club: “La mizantropu vesel” >:)

  3. Pai sa facem zic😉

  4. This must be fun! Realizezi ca ar atrage si tot soiu de misfits si deranjati mintal, nu? Da tocma daia e fun. Si putem face intalniri cum fac prietenii mei atei cu “berea blasfemica” :)) Ne mai trebuie niste paine si totul e perfect! ROFL ROFL ROFL

  5. Bai la bere nu ma bag… facem cu orice altceva blasfemic😀 ))))

  6. de exemplu mai exista si whisky blasfemic … dar si gandire blasfemica care e (mult) mai tare (si da, cacofonia e intentionata!) .. si muuuulte altele si mai misto
    so, pick your poison😀

  7. E greu sa gasesti un mix bun. Aleg whisky + gandire blasfemica.😉

  8. Sunt perplex de uimire si admiratie. Oare ne stim de undeva?

  9. Cu painea as putea sa va ajut eu.

  10. Lumea e mica… cine stie😉

  11. @literesicifre
    No asta e bine. Ca la circ ma pricep suficient de bine😀 (stii tu ce stii) . Si ceva imi spune ca si Evilvan m-ar putea ajuta cumva. So, let’s have fun >:)

Leave a Reply

