Hangajat hortodox. Ihim.

Primesc si eu un email de la o una, ca ei i-ar placea sa lucreze la mine. Fata isi si facuse temele si stia despre ce vorbeste, cv-ul arata bine, am si nevoie de o persoana pe zona asta, asa ca, de ce nu? Si face mandea efortul imposibil de a fi la pravalie la ora 9:30, cu mahmureala tratata cu cafea si iaurt, numa sa vada mandea ceva promitator.

Incepem o discutie sa zicem ok, adica nu era pe langa problema, nu parea nici tocma calare, da era pacolo. Pana cand vede pe undeva ca avem in portofoliu si productii dedicate zonei ateiste / evolutioniste / etc – cum vreti voi sa ii spuneti.

Dupa care primesc o explicatie luuunga cum ca tantitza e credincioasa hortodoxa si ca ea poate sa faca orice numa dinastea ateisto-sataniste nu. Plus ca nici proiecte prohomosexuale nu face, pt ca ii interzice constiinta. De unde pula mea a facut conexiunea intre evolutie si gay probabil stie doar ea si duhovnicu’. (btw, ce era in zona asta era oricum pro bono)

Acuma serios, daca o bag in pizda masii pe motive religioase, aproape m-as putea trezi cu un proces.

Daca i-as explica ca io injur in mod constant, tare si explicit si in general de dumnezeii masii, mortilor, ranitilor or smth, ar fi tot motiv potential de proces, pt ca ma imi bag pula in sfanta ei stafie.

Asa ca nu, nu invoc motivele astea. Da acuma serios, cum pula mea sa angajez pe cineva care imi spune din start ca va refuza ordinul de executare a comenzii? WTF? In creieru meu o firma functioneaza aproape ca o structura militara. Cineva da un ordin si altcineva il executa. Iar in armata, ala care refuza ordinele e executat dupa o foarte scurta curte martiala. Aici macar scapa cu viata, da ejectu e asigurat. Dar invoc doar pretentia salariala care e cam mare.

Da revenind la subiect, cat de de cacat tre sa fii sa arunci pe masa ultima mizerie intelectuala  religioasa dupa care sa spui ca tu refuzi proiecte dupa care sa mai ceri si bani pe asta? Cred ca a invatat de la BOR.

Asa ca io zic sa isi bage crucea in cur si sa rasuceasca insistent. In functie de cum e “wired” organismu lu tanti, ar putea avea chiar si un orgasm divin. Daca nu, macar se chinuie si asta inseamna ceva soi de “absolution” divin bazat pe chinul rasucirii obiectului de tortura in anus.

Anyway, vroia prea multi bani.

Si sictir. Si parerea mea.

19 Responses

  1. N-ai pierdut nimic nenea Mogre (trecand peste faptul ca ti-a futut dimineata) :)) Nu spun ca as face ORICE pentru a castiga bani dar cu siguranta, in general, orice activitate legala. Super-ortodoxa asta ar trebui sa priceapa ca si in minerit daca lucrezi ajungi , prin efectul produsului final, sa participi la constructia de armament. Sau poti sa fabrici caramizi care in final vor servi la construirea unei case de satanisti.. si exemplele pot continua..
    Executarea neconditionata a unei comenzi poate fi paguboasa sau chiar fatala; se presupune ca executantul isi duce la indeplinire sarcinile cu/prin respectarea normelor in vigoare( protejarea propriei vieti si a celor din jur, a bunurilor materiale, mediului.. so on) Pricipial,insa, sunt de acord cu tine. Ai dreptate, disciplina este prima conditie intr-o activitate economica. Si nu numai. 😛

  2. aici obisnuiesc sa semnez “Rower” nu “Valentin, scz.

  3. np. esti liber sa faci ce si cum vrei😀

  4. Eu i-as fi spus simplu: “Imi pare rau domnisorica, nu corespunzi” Si atat😉

  5. de ce proces, ca doar nu ii spui “nu te angajez ca esti ortodoaxa, piei”, i-ai spune “eu am nevoie de oameni pe care stiu ca pot conta sa-si faca treaba bine indiferent de situatie, tu cu gurita ta ai spus-o ca n-o faci, asa ca imi rezerv dreptul blabla […]”🙂

  6. eu o angajam

  7. Pana la urma hortodoxa a venit la un interviu, nu vad unde e problema sa-i spui pur si simplu ca nu corespunde. Punct. Ce tot atatea explicatii si justificari?

  8. Sper din toată inima că o să angajezi un canibal vegetarian care o să-ţi mănânce mărul lui Adam.

  9. Da ce trebuia sa faca, de i-a sarit tandara asa?

  10. Cred ca nu am explicat suficient de clar ce m-a calcat pe nervi, de au iesit “atatea explicatii si justificari”

    1. agresivitatea religioasa a reactiei = refuzul de a lucra la proiecte care nu sunt in concordanta cu viziunea religioasa a persoanei; pur si simplu este o doza imensa de tupeu bazat pe religie – iar pe mine ma enerveaza ambele luate separat, deci cu atat mai mult impreuna

    2. faptul ca in societatea cacacioasa in care traim eu trebuie sa ii respect apucaturile religioase; evident ca raspunsul este “nu corespunzi” sau “vrei prea multi bani” etc etc ca doar nu vreau sa ma leg la cap cand nu ma doare; dar raspunsul corect e cu totul altul si ma enerveaza ca trebui sa zic altceva decat ce imi vine

  11. Ce fel de biznis ai mogre? Nu de alta, dar poate ne intereseaza si pe unii dintre noi productiile tale din zona “evolutionist-jidoveasca”, doar vin sarbatorile😉

  12. Da, corect ce a zis leo taxil. Nu am intrebat ce te-a deranjat pe tine ci ce trebuia sa faca ea de a deranjat-o asa tare. Nu de alta, dar exista si atei in cautare de joburi care ar zic mersi de proiecte de genul.😛

  13. Pe tanti a deranjat-o un poster pus pe perete ca element de portofoliu. Dar trebuie sa fiu foarte clar si pe partea cealalta: daca prind cumva un proiect religios nu il refuz; bineinteles ca voi da niste preturi mai mari, ca o compensare pt stresul implicit, dar nu refuz. Si daca ar fi venit la interviu un ateu si zicea ca refuza proiecte religioase, eram tot pacolo. Atata doar ca eram deranjat doar de indisciplina, nu si de agresivitate religioasa (aici ar mai fi mult de spus, da cacat, nam chef)

    Iar jobul era de seo/content management pt site-uri.

  14. E buna ideea cu preturile mai mari drept compensare la proiecte religioase pentru stres, mai ales daca ai angajati atei. :))

  15. As a fact, nu sunt majoritari atei. De fapt suntem atei doar ownerii. Diferenta fata de tantitza hortodoxa e ca toti isi tin credinta personala in zona personala si nu afecteaza sub nici o forma organizatia. Plus ca nimeni nu da feedback negativ cand eu zic ceva de genul “cine mortii si dumnezeii masii a cerut cacatu asta?”

  16. Just a statement: Dat fiind ca am un limbaj colorat, s-ar putea presupune ca dau ordine si as conduce prin injuraturi. Ei bine NU. NU injur niciodata o persoana. Injur generic, adica situatii. Pt ca stiu aproape de cand m-am nascut ca o injuratura directa se lasa ori cu bataie ori cu umilinta, si ambele inseamna lipsa de respect. Ori eu imi respect tot angajatii, chiar daca gresesc. Si cred ca respectul e un ingredient necesar pentru o buna colaborare.

  17. Legat de cu totul altceva, si anume mailul tau care sugereaza ca esti fan Dune. Ai citit cartile lui Brian Herbert, adica Legends of Dune si cele trei case (House atreides-harkonnen-corrino)?

  18. cel mai sarcastic refuz e ala cu: la pregatitrea ta, cred ca meriti un job mai bun!

  19. Anyway, vroia prea multi bani…….

    Si sictir! Parerea mea.

Leave a Reply

