Maraton Resident Evil

Zilele astea e premiera Resident Evil 4. Adica o continuare la unul din cele mai bune filme ever. Da, nu e de oscar, da nici io nu zic ca as fi intelectualu pulii. Intelectuali is aia care se cred dashteptzi si de fapt is prosti ca lemnu.

Revenind. Mila Jovovich e bestiala in rolu asta, sanjele e suficient si actiunea la fel. Adica e numa bun de film sa iti speli creierashu de toate cacaturile rromanesti de zi cu zi.

Motiv pentru care am revazut Resident Evli 1, 2 si 3 si urmeaza sa vad maine ei RE4. In 3D. Ceea ce va doresc si voua tuturor. Revin cu impresii. Pana atunci ete trailer:

3 Responses

  1. dis iz tru hardcore acshion…
    :)nu prea dau eu commenturi de aprobare…dar acu nu prea ma pot abtine…:P

  2. si mie mi s-a parut entertaining seria asta. am vazut doar traileru la ultima parte si pare la fel de exagerata ca celelalte. brutally attractive🙂

  3. Tocmai am vazut si afterlife-ul. Mult prea tare. Plus ca 3D fiind …

Leave a Reply

